نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در کره جنوبی برای پلی‌ استیشن 5 رده‌بندی سنی شد

برای اولین بار یکی از بازی‌های پلی استیشن 5 یعنی Marvel's Spider-Man: Miles Morales رده‌بندی سنی دریافت کرد. 

طبق آخرین اخبار بازی و بنابر کشف وبسایت Gematsu در توییتر، بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales در کره جنوبی رده‌بندی سنی مثبت ۱۵ سال را دریافت کرده است. در کنار این موضوع که Miles Morales اولین بازی پلی استیشن 5 است که رده‌بندی سنی می‌شود، می‌توان امید داشت که این قضیه به معنی رونمایی از تاریخ انتشار بازی در آینده‌ای نزدیک باشد.

از آن‌جایی که این بازی قرار است تا در زمان عرضه‌ی کنسول نسل نهمی سونی عرضه شود، شاید حتی بتوان گفت که به زمان رونمایی از تاریخ عرضه پلی‌استیشن 5 نیز نزدیک شده‌ایم. به احتمال قوی در رویداد State of Play امشب خبری از تاریخ عرضه این کنسول نخواهد بود چرا که سونی اعلام کرده که این رویداد روی بازی‌های واقعیت مجازی و کنسول پلی‌استیشن 4 تمرکز خواهد کرد. با این حال شاید شاهد این موضوع در رویداد بعدی سونی که پیش از این نیز شایعه‌ی برگزاری آن در ماه پیش رو منتشر شده بود، باشیم. 

از طرفی نیز نباید فراموش کرد که رویداد Gamescom نیز در ماه آگوست برگزار می‌شود که قرار است تا در شب افتتاحیه آن، معرفی‌های بزرگی صورت گیرد. در هر صورت باید منتظر انتشار اخبار بیشتر از سوی سونی و استودیو اینسامنیاک باشیم. بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales فعلا اعلام شده است که در تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد. 

نظر شما در مورد رده‌بندی سنی این بازی چیست؟ آیا به زمان رونمایی از تاریخ عرضه این بازی و پلی‌استیشن 5 نزدیک شده‌ایم؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده