نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

تعداد بازیکنان Fall Guys در عرض ۲۴ ساعت از ۱.۵ میلیون نفر عبور کرد

اکانت توییتر استودیوی مدیاتونیک با اشاره به تعداد ۱.۵ میلیون بازیکنی که طی ۲۴ ساعت بازی جدید Fall Guys را تجربه کردند، به هواداران وعده داده که مشکلات ضعف سرورهای بازی به‌زودی برطرف می‌شود.

باوجود فاصله‌ی کمی که از زمان عرضه بازی Fall Guys از سوی استودیوی Mediatonic و دولوپر دیجیتال (Devolver Digital) می‌گذرد، می‌توان این بازی جدید را یک پدیده‌ی فراگیر معرفی کرد. البته قبل از تاریخ عرضه رسمی این بازی، نسخه‌های آزمایشی متعددی از آن در اختیار بازیکنان قرار گرفت اما حالا تنها دو روز از زمان انتشار نسخه‌ی کامل آن می‌گذرد که گزارش‌ها از مشکلاتی که به‌دلیل هجوم کاربران جدید برای سرورهای بازی ایجاد شده حکایت دارند. همین موضوع موجب شد تا بخش نظرات کاربران این بازی در استیم مورد بمباران انتقادات قرار گیرد.

حالا اکانت رسمی Fall Guys در توییتر، گزارشی از جزئیات ترافیک بالای سرورهای این بازی و حجم بالایی از تعداد بازیکنان جدیدی که موجب غافلگیری توسعه‌دهندگان شده، ارائه کرده است. بازی بتل رویال Fall Guys، به‌عنوان یکی از شادترین و البته متفاوت‌ترین بازی‌های پلی ‌استیشن 4 و پی سی، در طول ۲۴ ساعت ابتدای عرضه رسمی خود میزبان بیش از ۱.۵ میلیون نفر بازیکن جدید در سرورهای خود بوده که این اتفاق غیرمنتظره موجب پرشدن ظرفیت سرورها و نارضایتی بازیکنان از ضعف عملکرد آن شده است.

گیم پلی بازی بتل رویال Fall Guys

البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که ثبت این رقم قابل‌توجه، تاحد زیادی به‌دلیل استراتژی ناشران این بازی در عرضه پروژه جدید خود به‌عنوان یکی از عناوین رایگان سرویس PS Plus در ماه اوت ممکن شده است. رویکردی که در زمان انتشار بازی Rocket League نیز با موفقیت همراه شده بود. قرار گرفتن نسخه‌ی بتای این بازی در نزدیکی‌های صدر جدول بازی‌های محبوب توییچ نیز عامل دیگری بود که در محبوبیت این بازی مؤثر واقع شد.

باوجود مشکلات زیادی که با شروع کار Fall Guys برای سرورهای این بازی ایجاد شده، توسعه‌دهندگان مدیاتونیک با انتشار پیام‌های توییتری خود، وعده‌ی انتشار اولین آپدیت اصلاح کننده‌ی مشکلات بازی را در آینده نزدیک به هواداران داده‌اند. به‌طور قطع این پچ روی حل مشکلات مربوط‌به ناپایداری سرورهای بازی در روز اول تمرکز خواهد داشت. مدیاتونیک در ابتدا برای مقابله با مشکلات ایجاد شده، فرایند رویارویی بازیکنان را برای حدود ۳۰ دقیقه متوقف کرد و بعد از آن امکان ساخت اکانت جدید در پلی‌استیشن 4 را به‌طور کامل غیرفعال کرد. اما باتوجه به اینکه چیزی در حدود ۱۴۶ هزار کاربر درحالی‌که به سرورها متصل نبودند برای دسترسی به بازی تلاش می‌کردند، این حرکت چندان مفید واقع نشد.

مینی گیم فوتبال در بازی بتل رویال Fall Guys

در ادامه‌ی این توییت، با تشکر از هوادارانی که تا به اینجای کار حمایت فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داده‌اند، به علاقه‌مندان اطمینان داده که توسعه‌دهندگان بازی در اسرع وقت به برطرف کردن کامل مشکلات خواهند پرداخت.

این بازی هم‌اکنون برای دانلود در دسترس قرار داشته و تا پایان ماه جاری میلادی به‌صورت رایگان قابل دریافت است. پی‌سی گیمرها نیز می‌توانند ازطریق استیم Fall Guys را دریافت کنند. در کل به‌نظر می‌رسد که این بازی در صورت فائق آمدن بر مشکلات فنی خود، می‌تواند آینده درخشانی در سبک منحصر‌به‌فرد خود داشته باشد. شما می‌توانید در ادامه تریلر حین انتشار بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده