// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

تریلر بازی To The Moon 3: Impostor Factory پایان دنیا را نشان می‌دهد

استودیو Freebird Games تریلری از بازی To The Moon 3: Impostor Factory منتشر کرده است که در آن شاهد پایان دنیا هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Freebird Games ویدیویی جدید از بازی To The Moon 3: Impostor Factory منتشر کرده است. این بازی که در سبک ماجراجویی و روایت‌محور جریان دارد، ادامه‌ی نسخه‌های قبلی است که در آن‌ها شاهد روایت داستان شخصیت‌هایی مانند دکتر Rosalene و دکتر Watts بودیم که قصد داشتند آخرین آرزوی بیمار خود را برآورده کنند. اما در این نسخه شاهد یک داستان متفاوت‌ و البته آخرالزمانی هستیم!

در بازی To The Moon 3: Impostor Factory داستان شخصی به‌نام Quincy روایت می‌شود که به یک کاخ دعوت شده است. در این مکان وی وارد حمام می‌شود و به یک ماشین زمان برمی‌خورد و وارد آن می‌شود و سفر او در زمان آغاز می‌شود. سپس در این بین دنیا نابود می‌شود و مردم هم رفته رفته از بین می‌روند. اما این تازه یک سوم داستان بازی است. می‌توانید تریلر این اثر زیبا را در این لینک تماشا کنید.

گفته شده است که این بازی دیالوگ‌هایی دارد که اگرچه اشتباه به‌نظر می‌رسند، اما کاملا واقعی و درست هستند. بازی To The Moon 3: Impostor Factory المان‌های ماجراجویی را با طرح‌های هنری سبک RPG ترکیب کرده است و البته هنوز راه زیادی پیش‌رو دارد؛ چراکه قرار است اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر منتشر شود. پس باید فعلا منتظر اخبار و جزییات بیشتری از آن باشیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده