نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

تصویر کنترلر مشکی پلی ‌استیشن 5 احتمالاً فاش شده است

تصویری از نسخه‌‌ی مشکی کنترلر دوال‌سنس به بیرون درز کرده است که احتمالاً به عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن 5 تماماً مشکی در برهه‌ای از زمان اشاره دارد.

باتوجه‌به آنچه که تا به اینجای کار می‌دانیم، کنسول نسل بعدی شرکت سونی با رنگ سفید در سراسر جهان عرضه خواهد شد، اما اخیراً تصویری از نسخه‌ی مشکی کنترلر دوال ‌سنس فاش شده است که احتمالاً به وجود نسخه‌ی مشکی کنسول پلی‌استیشن 5 اشاره دارد. رنگ پیش‌فرض پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در زمان عرضه مشکی بود و اگر از برخی باندل‌های منحصربه‌فرد این کنسول‌ها فاکتور بگیریم، شاهد راه‌یابی هیچ نسخه‌ی سفید رنگی از آن‌‌ها به قفسه‌ی فروشگاه‌ها نبودیم. بااین‌حال وضعیت برای کنسول PlayStation 5 کاملاً تغییر کرده است؛ زیرا این کنسول برعکس تمام کنسول‌های قبلی سونی از طراحی جدیدی بهره می‌برد که ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سفید را در خود دارد.

با اینکه طراحی پیش‌فرض پلی‌استیشن 5 بسیار جالب به نظر می‌رسد، اما بسیاری از طرفداران رنگ مشکی را ترجیح می‌دهند و می‌خواهند تا در زمان عرضه‌ی کنسول در اواخر سال جاری میلادی نسخه‌ی تماماً مشکی آن را تهیه کنند. با اینکه تابه‌حال شاهد تایید این مورد از سوی سونی نبودیم، اما افشای تصویری تازه از کنترلر دوال‌سنس مشکی تنور شایعه‌ی «وجود نسخه‌ی مشکی پلی‌استیشن 5» را داغ کرده است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دوال‌سنس تازه یک نسخه‌ی کاملاً مشکی با دکمه‌های سفید رنگ است. به‌هرشکل، ترکیب دکمه‌های سفید و بدنه‌ی مشکی به اندازه‌ی کافی جذاب به نظر نمی‌رسد و شاید اگر دکمه‌های آن مشکی یا خاکستری بود، ظاهر بهتری به آن می‌بخشید. در صورتی‌که این طرح نهایی نسخه‌ی مشکی PS5 باشد، احتمالاً بسیاری از طرفداران به‌سراغ رنگ سفید آن بروند.

نمای نسخه‌ی مشکی دوال‌سنس از زوایای کناری

نمای نسخه‌ی مشکی دوال‌سنس از زاویه بالا و پایین

کنترلر دوال‌سنس آغازگر نسل جدید کنترلرهای پلی‌استیشن است که با ویژگی‌های تازه‌ی خود تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را از بازی‌ها برای کاربران به ارمغان می‌آورد. کنترلر دوال‌سنس کمی بزرگ‌تر از دوال‌شاک 4 خواهد بود که با طراحی بی‌نظیرش باعث می‌شود که هنگام نگه‌داشتن آن در دستان خود احساس بهتری داشته باشید. کنسول پلی‌استیشن 5 در تعطیلات سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان می‌توانند در پایان سال جاری میلادی آن را تهیه کنند. بازی Spider-Man: Miles Morales تنها اثر تریپل-ای انحصاری زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن 5 است که تابه‌حال شاهد معرفی آن بودیم، اما احتمالاً در رویدادهای بعدی توسعه‌دهندگان داخلی سونی شاهد رونمایی از بازی‌های بیشتری برای این کنسول خواهیم بود. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده