نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تصاویر ۳۶۰ درجه از کنترلر و لوازم جانبی پلی استیشن 5 منتشر شد

سونی به‌صورت رسمی تصاویر جدید و ۳۶۰ درجه‌ای از کنترلر دوال‌سنس (DualSense) و لوازم جانبی کنسول پلی استیشن 5 را منتشر کرد.

کمتر از دو ماه از زمان برگزاری رویداد معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 می‌گذرد؛ رویدادی که پس از سکوتی طولانی سونی بالاخره تصمیم گرفت در اقدامی غافلگیرکننده از ظاهر کنسول نسل نهمی خود پرده‌برداری کند. اگر زومجی را دنبال و این رویداد را تماشا کرده باشید، اطلاع دارید که سونی درکنار نمایش کنسول خود تعدادی لوازم جانبی آن را نیز ازجمله هدست وایرلس PULSE 3D، دوربین HD و ریموتی تحت عنوان Media Remote معرفی کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ژاپنی‌ها به‌تازگی تصاویر ۳۶۰ درجه از لوازم جانبی نام‌برده و همچنین کنترلر پلی‌ استیشن 5 به‌نام دوال‌سنس (DualSense) منتشر کرد. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز جزییاتی مبنی‌بر اینکه آیا تمام این آیتم‌ها از همان روز عرضه کنسول در دسترس قرار دارند یا خیر و قیمت هرکدام چقدر است، اعلام نشده است. در ادامه شما را به تماشای چهار ویدیوی کوتاه از نمای کلی لوازم جانبی‌های PS5 دعوت می‌کنم تا دقیق‌تر با ظاهر هرکدام آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

در حالیکه تقریبا چهار ماه به زمان عرضه کنسول پلی‌ استیشن 5 باقی مانده است اما هنوز اطلاعات زیادی ازجمله تاریخ دقیق عرضه و از همه مهم‌تر قیمت نهایی آن به‌صورت رسمی اعلام نشده است. شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده