// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

Call of Duty 2020 با همکاری تری آرک و ریون سافتور در حال توسعه است

حساب کاربری ریون سافتور و تری آرک در توییتر اعلام کرده‌‌اند که به‌صورت مشترک، توسعه‌دهنده بازی Call of Duty 2020 هستند.

در هفته اول ماه آگوست به‌سر می‌بریم و هنوز نسخه جدید مجموعه Call of Duty معرفی نشده است. بااین‌حال شایعاتی به‌گوش می‌رسد که Call of Duty: Cold War نام نسخه جدید این مجموعه خواهد بود و با محوریت جنگ سرد و ریبوت مجموعه بلک آپس در دسترس قرار می‌گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان گزارش مالی اخیر اکتویویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، اعلام شده که ریون سافتور (Raven Software) و استودیو تری آرک (Treyarch) سازنده‌های نسخه جدید کالاف دیوتی خواهند بود. ریون سافتور که در گذشته تنها یک استودیو کمکی بود، در نسخه جدید نقش پررنگ‌تری را ایفا خواهد کرد. همچنین این دو استودیو در حساب کاربری توییتر خود هم با انتشار یک توییت، خبر همکاری مشترک در راستای توسعه نسخه ۲۰۲۰ کالاف دیوتی را به‌صورت عمومی اعلام کرده‌اند.

تنها سؤال مهمی که دراین‌میان وجود دارد، این است که اکتیویژن چه زمانی نسخه جدید را معرفی می‌کند؟ اینکه تابه‌امروز هنوز کالاف دیوتی جدید معرفی نشده، نکته عجیب و جالبی است. ازطرفی به‌زودی قسمت جدید State of Play پخش می‌‌شود و کاربران چشم امید به این رویداد بسته‌اند تا شاهد معرفی کالاف دیوتی جدید باشند. از آنجایی که سونی و اکتیویژن درگذشته همکاری‌های مختلفی را انجام داده‌اند، بعید نیست که در رویداد بامداد جمعه ۱۷ مرداد ماه، شاهد معرفی Call of Duty 2020 باشیم. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده