// چهار شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

رنکینگ تیم‌ های CS:GO؛ مرداد ۹۹

جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive با صدرنشینی آلمانی‌ها همراه شده است.

نیمه دوم تیر همیشه به عنوان فصل نقل و انتقالات و زمان استراحت تیم‌های بازی Counter Strike: Global Offensive شناخته می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که مسابقات کمتری در بخش بین‌المللی شاهد باشیم و سازمان‌های ورزش الکترونیک در این بازه زمانی تمرکز بیشتری را بر روی رشته‌های دیگری مانند Dota 2 و League of Legends صرف کنند. با این حال تغییراتی را در بین تیم‌های برتر رنکینگ شاهد بودیم که بیشتر به پایین جدول مربوط بوده است.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه جولای ۲۰۲۰ داشته‌اند، رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری کاهش چشم‌گیری داشته است و تیم‌ها و برگزارکنندگان به مسابقات آنلاین روی آورده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ مرداد ۹۹

رتبهتیمامتیاز+/-
۱BIG۸۷۶-
۲Vitality۸۰۷-
۳Evil Geniuses۷۲۳-
۴Natus Vincere۶۸۶-
۵G2۶۵۲-
۶FaZe۵۲۳۱+
۷Fnatic۵۰۵۱-
۸FURIA۴۸۴۱+
۹Liquid۴۲۰۱-
۱۰Complexity۴۱۳۱+
۱۱Astralis۳۹۲۱-
۱۲NiP۳۸۳۱+
۱۳Gen.G۳۴۹۲+
۱۴mousesports۳۴۵۲-
۱۵OG۳۳۳۱-
۱۶MIBR۳۱۵-
۱۷100Thieves۲۸۲-
۱۸GODSENT۲۷۹۴+
۱۹Heroic۲۶۰۱-
۲۰Spirit۲۵۷-

امتیازات صدرنشینان مرداد ماه تغییر خاصی نداشته است و پنج تیم برتر مانند چیزی که در رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ تیر ۹۹ شاهد بودیم، یکسان باقی مانده است. در این بین تیم GODSENT توانسته است با کسب چند امتیاز قابل توجه خود را به جمع ۲۰ تیم برتر رنکینگ بازی کانتر استرایک اضافه کند و تیم MAD Lions با از دست دادن ۹۰ امتیاز از این لیست حذف شده است.

ماه میلادی جدید قرار است چندین رویداد مهم را به همراه داشته باشد که از روز شنبه با مسابقات DreamHack Open Summer 2020 شاهد رقابت بهترین‌های جهان در نقاط مختلف هستیم. در ادامه دو رویداد ESL Cologne و ESL Pro League از جمله مهم‌ترین رویداد‌های ورزش الکترونیک هستند که به صورت آنلاین میزبان بهترین کانتر باز‌های جهان خواهند بود.


منبع hltv
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده