// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

تریلر بازی A Total War Saga: Troy قابلیت‌های قهرمانان تروا را نشان می‌دهد

استودیو Creative Assembly با انتشار تریلری قابلیت‌های قهرمانان بازی A Total War Saga: Troy را نمایش می‌دهد.

 اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید می‌دانید که جدیدترین نسخه‌ی مجموعه محبوب و بزرگ توتال وار یعنی بازی Total War Saga: Troy شما را به یونان قدیم می‌برد و این نسخه مانند همیشه توسط استودیو کریتیو اسمبلی ساخته و توسط سگا منتشر خواهد شد.

استودیو Creative Assembly به‌تازگی تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده است که این ویدیوی جدید روی قهرمانان این بازی از جمله خود تروی تمرکز دارد. اینکه شما کدام قهرمان را برای بازی انتخاب کنید به‌شدت روی نحوه‌ی بازی شما تأثیر دارد؛ زیرا توانایی‌های قهرمانان بسیار متفاوت هستند. تنها استثنا این است که هکتور و پاریس از یک توانایی مشترک برای تبدیل شدن به پادشاه تروی برخوردار هستند. شما می‌توانید این تریلر را که به‌تازگی منتشر شده است و قهرمانان یونان را معرفی می‌کند را در اینجا تماشا کنید.

بازی A Total War Saga: Troy مدتی پیش توسط استودیو Creative Assembly معرفی شد و چندی پیش متوجه شدیم که این بازی به مدت یک سال به‌صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهنده این بازی بیان کرد که قصد ندارد روند این بازی را در مورد بازی‌های آینده‌ی Total Total War ادامه دهد. ما همچنین پیش از این ویدیوهای متعددی با محوریت اسب مشهور تروا، شخصیت آکیلیس، منلائوس و یک مورد که به پاریس، شاهزاده تروا می‌پرداخت، دیده‌ایم.

 اگر با داستان بازی A Total War Saga: Troy اشنا نیستید می‌توانید در ادامه خلاصه‌ی داستان را مطالعه کنید.

در دنیای افسانه‌های یونانی غرق شوید: بازی A Total War Saga: Troy با الهام از کتاب ایلیاد، اثر حماسی از هومر، بر نقطه عطفی تاریخی یعنی جنگ تروا متمرکز است و این جنگ را به نحوه شگفت انگیزی زنده می‌کند.

جنگ تروا را تجربه کنید: بازی تروی، این درگیری افسانه‌ای را از منظر یونانی‌ها و تروا بررسی می‌کند و لایه‌های اسطوره و افسانه را کنار زده تا واقعیت‌هایی که از آن‌ها الهام گرفته‌ شده است را نمایان کند.

قهرمان خود را انتخاب کنید: برای نجات یا تسخیر پادشاهی تروی به‌عنوان یکی از هشت قهرمان نمادین ​​از جمله رزمنده‌ی بدنام آشیل، محافظ نجیب هکتور ، شاهزاده سرسخت پاریس و پادشاه انتقام جویانه منلائوس مبارزه کنید.

یک امپراتوری عصر برنز بسازید: ازطریق ترکیبی از مدیریت امپراتوری نوبتی و نبردهای دیدنی و جذاب در زمان واقعی، اقدامات شما می‌تواند جهت نبرد را تغییر دهد. امپراتوری خود را در این بازسازی عصر برنز مدیترانه‌ای ازطریق استراتژی، کاردستی، دیپلماسی و جنگ همه جانبه بسازید.

درکنار موجودات اسطوره‌ای بجنگید: با الهام از اسطوره‌های مشهور یونانی‌، شما می‌توانید این موجودات افسانه‌ای و همچنین جنگجویانی مانند Minotaur، Cyclops  ،Giants و Centaurs را در میان نبرد به کمک خود فرابخوانید.

همچنین جالب است بدانید که این بازی هنگام انتشار در تاریخ ۲۳ مرداد به‌صورت رایگان به مدت یک روز روی کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده