نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

اطلاعات فاش شده از Red Dead Online احتمالاً به برگزاری رویداد هالووین اشاره دارد

دیتاماینرها اطلاعات جدیدی از محتوای به‌روزرسانی جدید Red Dead Online را کشف کردند که احتمالاً به برگزاری یک رویداد با مضامین ترسناک در بازی اشاره دارد.

درحالی‌که زمان کمی از انتشار به‌روزرسانی جدید بازی Red Dead Online می‌گذرد، به نظر می‌رسد که بخش آنلاین و پرطرفدار  Red Dead Redemption 2 به احتمال زیاد قبل از پایان سال یک آپدیت بزرگ دیگر را دریافت خواهد کرد.

دیتاماینرها با نفوذ به فایل‌های محتوای به‌روزرسانی Red Dead Online، اطلاعات غیرمنتظره و جالبی را کشف کرده‌اند. اول از همه به نظر می‌رسد که یک Outlaw Pass جدید برای بعد از نوزدهم اکتبر برای Red Dead Online برنامه‌ریزی شده است. این آپدیت علاوه‌بر محتوای سیزن پس جدید، چندین مورد محتوای فصلی تازه را با خود به بازی خواهد آورد. اسکرین‌شات جدیدی که بخشی از این محتوای جدید را نشان می‌دهد، توسط اکانت Rockstar_Actu در توییتر منتشر شده که شما می‌توانید در ادامه به آن نگاهی داشته باشید. در این تصویر، برخی از مواردی که طی چند ماه آینده به Red Dead Online اضافه خواهند شد را مشاهده می‌کنید.

محتوای آپدیت جدید احتمالی در بازی Red Dead Online

در این فهرست، ماسک‌های جدید برای اسب‌ها، ایموت‌ها و چند مورد دیگر از پوشش‌ها و سلاح‌ها با مضامین مختلف را مشاهده می‌کنیم. البته هیچ یک از این موارد تاکنون به تأیید راک‌استار نرسیده لذا فعلاً باید به همه این اطلاعات با دید شایعه نگاه کرد. به‌ویژه در شرایطی که قبلاً هم سابقه انتشار این قبیل اطلاعات و نهایتاً عدم عرضه رسمی آن وجود داشته است. اما در هرحال، جامعه کاربران Red Dead Online در ردیت، مدت‌ها است که خواستار انتشار محتوای ترسناک برای رویداد هالووین هستند.

بازی وسترن Red Dead Redemption 2 را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین آثار ساخته شده نسل هشتم دانست. اثری که جهان غرب وحشی را به بهترین شکل ممکن ترسیم می‌کند و حس و حال آن دوران را جلوی چشم مخاطب خود می‌آورد. استودیوی راک استار (Rockstar Games) حدود یک ماه پس از عرضه بازی، بخش جداگانه چند نفره‌ای تحت عنوان Red Dead Online را برای طرفداران خود عرضه کرد. شما می‌توانید هم‌اکنون این بازی را در پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان، پی ‌سی و گوگل استیدیا تجربه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده