نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

در صحنه‌های دیالوگ بازی Cyberpunk 2077 نیز باید آماده مقابله با خطرات احتمالی باشید

براساس توضیحات توسعه‌دهندگان سی‌دی پراجکت رد، شخصیت V در بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند در خلال صحنه‌های دیالوگ بازی نیز به اطراف نگاه کرده و برای خطرات احتمالی آمادگی داشته باشد.

سؤالی در حال حاضر ذهن بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به خود مشغول کرده، این است که آیا Cyberpunk 2077 بالاخره به تاریخ از پیش تعیین شده‌ی خود برای عرضه خواهد رسید یا مجدداً با یک تأخیر دیگر مواجه خواهیم بود. تاریخ انتشار بازی مورد انتظار سی‌دی پراجکت رد تاکنون دو بار به تعویق افتاده و احتمال تأخیر سوم نیز دور از انتظار نیست. اما در این مدت جزئیات قابل توجهی از ویژگی‌های مختلف گیم‌پلی بازی به‌دست ما رسیده که اطلاعات مربوط‌به جدیدترین مورد آن را در ادامه مطالعه می‌کنید.

صحنه های مبارزه با NPCها در بازی Cyberpunk 2077

توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 ازطریق مجله رسمی پلی‌استیشن اقدام به انتشار جزئیات مربوط‌به یکی از ویژگی‌های جالب این بازی در ارتباط با صحنه‌های دیالوگ در جریان بازی کرده‌اند. این بازی نیز همانند بسیاری از آثار قبلی CD Projekt RED مملؤ از صحنه‌های ارتباط و گفت‌وگو با سایر شخصیت‌های بازی بوده و گزینه‌های زیادی دربرابر کاربر قرار می‌گیرد. اما ظاهراً در بازی Cyberpunk 2077 امکان آمادگی برای واکنش به وقایع اطراف در زمان مکالمه کاراکتر V در جریان کات‌سین‌های بازی نیز فراهم شده است.

بخشی از این ویژگی، به منظور ارائه‌ی یک تجربه واقعگرایانه از حضور در دنیای بزرگ این بازی طراحی شده است. درواقع همان‌طور که در دنیای واقعی در زمان مکالمات نیز امکان ارتباط با اتفاقات اطراف وجود دارد، این بازی سعی کرده تا چنین فضایی را در صحنه‌های دیالوگ خود ایجاد کند. بنابراین زمانی‌که در حالت ارتباط کلامی با یکی از شخصیت‌های دنیای بازی Cyberpunk 2077 هستید، همچنان امکان حمله‌ی NPCها به سمت شما وجود خواهد داشت.

فضای شهر نایت سیتی در بازی Cyberpunk 2077

شاید در صورت استفاده‌ی زیاد از این ویژگی، تداوم جریان بازی برای کاربر کمی خسته کننده شود، اما مطمئناً می‌توان از آن برای افزایش هیجان بازی در شرایطی که مثلاً بازیکن در حال صحبت با یکی از شخصیت‌های مشکوک و خطرناک بازی است، بسیار جالب توجه باشد. ضمن اینکه می‌توان از آن صرفاً برای سرگرم کردن بازیکن در جریان گفتگوهای طولانی استفاده کرد.

در حال حاضر، Cyberpunk 2077 برای عرضه در تاریخ نوزدهم نوامبر (پنج شنبه ۲۹ آبان) برنامه‌ریزی شده است. پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی در مرحله اول این بازی را دریافت خواهند کرد. در ادامه گوگل استیدیا نیز به جمع پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از این بازی اضافه می‌شود. ظاهراً توسعه‌دهندگان سی‌در پراجکت رد برنامه دارند تا قبل از این تاریخ، امکان دسترسی علاقه‌مندان به نسخه بتا یا دموی بازی را فراهم کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده