// شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

Sonic Mania و سایر بازی‌های سگا به سرویس Origin Access Premier اضافه خواهند شد

کاربران سرویس Origin Access Premier هم‌اکنون می‌توانند بازی Sonic Mania را به رایگان تجربه کنند و به‌زودی سایر بازی های سگا هم اضافه می‌شود.

سرویس Origin Access Premier به کاربران کامپیوتر و برنامه اورجین اجازه می‌دهد تا بازی‌های الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را در همان روز عرضه تجربه کنند. همچنین همانند Origin Access می‌توانید یک تریال ۱۰ ساعته از بازی‌ها را هم قبل از عرضه تجربه کنید و از ۱۰ درصد تخفیف جهت خرید بازی هم برخوردار می‌شوید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، الکترونیک آرتز تصمیم گرفته بازی‌هایی خارج از اکوسیستم خود را هم در دسترس کاربران Origin Access Premier قرار دهد. ازاین‌رو، هم‌اکنون مشترکین این سرویس می‌توانند بازی Sonic Mania را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند. این در حالی است که در آینده دو بازی دیگر از شرکت سگا به نام‌های Two Points Hospital و Endless Legends به سرویس Origin Access Premier اضافه خواهند شد. 

سرویس Origin Access Premier ماهیانه ۱۴.۹۹ دلار و سالیانه ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد و به شما اجازه می‌دهد تا زمانی‌که مشترک این سرویس هستید، از بازی‌های الکترونیک آرتز (بهترین ادیشن موجود) به‌صورت نامحدود استفاده کنید. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا بازی‌ها سایر ناشرها هم به این سرویس اضافه می‌شود یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده