نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Assassin’s Creed: Victory هفته آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود

پس از اطلاعاتی که در سال ۲۰۱۴ به صورت ناخواسته از بازی Assassin’s Creed: Victory فاش شد، کمپانی یوبی‌سافت دقایقی پیش اعلام کرد این بازی سه‌شنبه هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده، احتمالا کلمه «Victory» از پیشوند بازی حذف و به جای آن کلمه دیگری قرار داده شده باشد. یوبی‌سافت همچنین اعلام کرد از طریق یک پخش‌زنده از قبل ضبط شده به معرفی نسخه جدید سری بازی‌های قدیمی Assassin’s Creed خواهد پرداخت.

براساس اطلاعاتی که سال گذشته فاش شد و یوبی‌سافت هم در ادامه آن‌ها را تایید کرد، وقایع بازی در دوران ویکتوریا لندن اتفاق می‌افتد. وبسایت کوتاکو همچنین گزارش کرده نام بازی از Assassin’s Creed: Victory به Assassin’s Creed: Syndicate تغییر پیدا کرده است.

هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی مشخص نشده، اما مانند سال قبل احتمالا شاهد عرضه آن روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی باشیم. هرچه که هست، امیدواریم یوبی‌سافت با این بازی اشتباهاتی که از نظر تکنیکی در بازی Assassin’s Creed: Unity داشت را تکرار نکند.

Assassin’s Creed Victory این تصویر و نوشته‌های روی آن مهر دیگری بر تایید دوران ویکتوریای بازی است

بنابراین سه‌شنبه هفته آینده منتظر رونمایی از نسخه جدید سری بازی‌های Assassin’s Creed: Victory با پیشوند احتمالی Victory یا Syndicate باشید.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را از آخرین نسخه منتشرشده این سری بدست آورید، می‌توانید بررسی بازی Assassin’s Creed: Unity را از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده