نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ پخش تازه‌ترین مستند برند پلی استیشن مشخص شد

مستند The PlayStation Revolution با نگاهی به رشد برند پلی‌استیشن از اولین کنسول تا پلتفرم نسل هشتمی آن‌ها، در تاریخ ۱۷ شهریور پخش خواهد شد.

بدون ذره‌ای شک، می‌توانیم بگوییم که برند پلی‌استیشن از اولین روز شکل‌گیری آن تا همین حالا که در ماه‌های پایانی نسل هشتم از سرگرمی‌های ویدیویی به‌سر می‌بریم، یکی از شرکت‌های پیش‌گام و پرکار هنر هشتم بوده که فعالیت بسیار باکیفیت آن، تحسین منتقدان و طرفدارانش را در پی داشته است. عملکردی که چالش‌ها، سختی‌ها و بالاوپایین‌های خاص خودش را داشته و مرور آن‌ها، هرگز خالی از لطف نخواهد بود.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شد که یک مستند با محوریت تاریخ برند پلی‌استیشن با نام From Bedrooms to Billions: The PlayStation Revolution تولید شده و در ماه سپتامبر، پخش خواهد شد. این مستند، جدیدترین قسمت از سری مستندهای From Bedrooms to Billions است؛ مجموعه‌ای که فعالیت‌ خود را با تمرکز روی تولید محتوا مبنی بر سیر پیشرفت صنعت بازی، جلو برده است.

مستند From Bedrooms to Billions: The PlayStation Revolution از اولین روزهای تولید پلی‌استیشن 1 تا ماه‌های پایانی نسل هشت با پلتفرم پلی ‌استیشن 4 را نمایش می‌دهد و به این موضوع می‌پردازد که چرا شرکت سونی تصمیم گرفت تا وارد سرگرمی‌های الکترونیک، به‌خصوص صنعت گیم شود. افرادی مثل مارک سرنی، جیم رایان، هیدئو کوجیما، شینجی میکامی، دیوید جف، فومیتو اوئدا، کازونوری یاماگوچی، فیل هریسون و سایر بازی‌سازان بزرگی که طی این سال‌ها زیر پرچم پلی‌استیشن فعالیت کردند، طی این مستند به مطرح کردن دیدگاه‌های خود پیرامون پروژه‌هایشان و کنسول‌های سونی خواهند پرداخت.

این مستند در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور) به‌صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. بدیهی است که نسخه‌ی فیزیکی این مستند دارای محتویات اضافه برای خریداران خود است؛ محتویاتی مثل نمایش چگونگی آفرینش سری گرن توریسمو یا نمایش نمونه‌های اولیه‌ی کنسول پلی‌استیشن. در ادامه توجه شما را به تریلر مستند نام‌برده، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده