// جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تریلر جدید Bright Memory: Infinite با محوریت نبردهای اکشن و سرعتی منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Bright Memory: Infinite منتشر شده که در جریان آن شاهد بخش‌های جدیدی از داستان و نبردهای سریع و اکشن آن هستیم. 

در ویژه برنامه اینساید ایکس‌باکس در اردیبهشت ماه بود که بازی Bright Memory: Infinite با انتشار یک تریلر معرفی شد و شاهد جلوه‌های بصری چشم‌نواز با نبردهای سرعتی بودیم. نکته جالب این است که Bright Memory: Infinite تنها توسط یک نفر که در واقع یک بازیساز چینی است، در حال توسعه است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی تریلر گیم‌پلی جدیدی از بازی Bright Memor: Infinite منتشر شده که بیش‌ازپیش نبردها و مکانیسم‌های گیم‌پلی را نشان می‌دهد. همچنین در این تریلر شاهد بخش‌های داستانی کوتاهی هم هستیم. در برایت مموری: اینفینیت، بازیکنان هدایت شلیا را برعهده می‌گیرند؛ شخصی که وظیفه دارد با یک سازمان خطرناک مبارزه کند و اهداف این سازمان، زنده کردن مرده‌ها است. 

یکی از ویژگی‌های گیم‌پلی بازی Bright Memory: Infinite، استفاده از مهارت‌های مختلف درکنار سلاح است. مواردی مثل پرتاب دشمنان به بالا و صحنه آهسته کردن، در گوشه‌وکنار تریلر نشان داده می‌شود. بازی Bright Memory: Infinite هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما برای عرضه روی کامپیوتر، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی ‌استیشن 5 برنامه‌ریزی شده است. در زیر هم می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده