نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

بازسازی GTA: San Andreas در آنریل انجین 4 خیره‌کننده به نظر می‌رسد

ویدیویی که توسط طرفداران GTA: San Andreas از بازسازی گرافیکی این با موتور آنریل انجین 4 تهیه شده، جلوه‌های تصویری زیبای آن را با نسخه اورجینال مقایسه می‌کند.

نسخه بازسازی شده بازی Grand Theft Auto: San Andreas از استودیوی راک‌استار که توسط گروهی از طرفداران و با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 تهیه شده، جلوه‌های بسیار زیبایی از گرافیک ارتقاء یافته‌ی محیط بازی را با نسخه اصلی آن مقایسه می‌کند. البته این ماد برای دانلود در اختیار کاربران قرار نگرفته اما تماشای جلوه‌های بصری خیره کننده‌ی آن خالی از لطف نیست.

ArcadiaSquad تیمی از طرفداران مشتاق و بااستعداد GTA San Andreas را در خود جا داده که با تلاش بسیار، موفق به بازسازی کامل نقشه این بازی با استفاده از جلوه‌های تصویری مدرن و مبتنی بر موتور گرافیکی آنریل انجین 4 شده‌اند. متأسفانه ریمیک Grand Theft Auto: San Andreas یک ماد واقعی و قابل دانلود نخواهد بود بنابراین نباید انتظار انتشار آن برای هیچ پلتفرمی را داشته باشیم. بااین‌حال مشاهده‌ی جزئیات بسیار زیادی که به این بازی محبوب و نسل ششمی اضافه شده، می‌تواند جالب توجه باشد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو قبلاً توسط تیم سازندگان آن در یوتیوب منتشر شده بود اما Take-Two Interactive به‌دلیل مسائل کپی رایت آن را حذف کرده بود. حالا این ویدیو در یک حساب کاربری دیگر منتشر شده و عنوان نادرستی برای آن به کار رفته تا حداقل برای مدتی قابل مشاهده باشد.

Grand Theft Auto: San Andreas اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد. این بازی یکی از بزرگ‌ترین عناوین جهان باز تاریخ بازی‌های ویدیویی است که به طرز چشم‌گیری مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. بسیاری از صاحب نظران معتقدند که GTA San Andreas استانداردهای جدیدی را برای بازی‌های جهان باز تعریف کرده و می‌توان آن را نقطه عطفی در تاریخ بازی‌های این سبک در نظر گرفت. نقشه بازی San Andreas برای اولین‌بار در این مجموعه تجربه حضور در سه شهر مختلف را با الهام گرفتن از لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس به کاربران ارائه می‌کرد.

کاراکتر CJ در ابتدای بازی Grand Theft Auto: San Andreas

صرف‌نظر از دنیای بسیار وسیعی که در نقشه‌ی Grand Theft Auto San Andreas ارائه می‌شود، این بازی شروع بسیار خوبی را در هنگام عرضه برای پی سی و کنسول‌ها تجربه کرد. براساس گزارش وبسایت کوتاکو، GTA San Andreas در مجموع بیش از ۲۷.۵ میلیون نسخه به فروش رساند که نزدیک به ۷۰ درصد از این تعداد، به نسخه پلی ‌استیشن 2 بازی مربوط می‌شود. San Andreas پرفروش‌ترین بازی این کنسول در طول عمر آن محسوب می‌شود.

استودیوی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) در حال حاضر مشغول توسعه قسمت بعدی مجموعه GTA است. براساس شایعات، این بازی در مراحل اولیه‌ی روند توسعه قرار دارد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده