// پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۵

تاریخ انتشار بسته الحاقی On the Edge بازی Frostpunk مشخص شد

حدودا تا سه هفته دیگر آخرین بسته الحاقی بازی Frostpunk با نام On the Edge منتشر خواهد شد و حالا می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را تماشا کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قرار است سومین ‌و آخرین بسته الحاقی پولی برای بازی Frostpunk به‌نام On the Edge در تاریخ ۲۰ ماه اوت (۳۰ مرداد ماه) منتشر شود. این بسته الحاقی شما را به مدتی پس از طوفان بزرگ می‌برد که دنیا را به خرابه‌ تبدیل کرد. در این بسته الحاقی یک بخش داستانی کاملا جدا وجود دارد که شما را به لندن جدید می‌برد تا دنیا را درست پس از طوفان بزرگ تماشا کنید. استودیو 11Bit به‌همین مناسبت تریلر هنگام عرضه این DLC را منتشر کرده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

پیش‌تر خبر معرفی این بسته الحاقی را در زومجی مطالعه کردید. در بسته On the Edge بازی Frostpunk علاوه‌بر بخش داستانی جدید، چالش‌ها و نقشه‌ای جدید و تعدادی مکانیزم تازه اضافه می‌شوند تا بتوانید هرچه بیشتر در این بازی بقا و شهرسازی غرق شوید. بسته الحاقی On The Edge بازی Frostpunk را می‌توانید به‌صورت جداگانه یا از طریق سیزن پس بازی که شامل دو بسته The Rifts و The Last Autumn هم می‌شود، خریداری کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده