نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۰

رویداد بعدی ایکس باکس سری ایکس به احتمال زیاد در آگوست برگزار می‌شود

فیل اسپنر، مدیر بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت از برگزاری محتمل رویداد بعدی کنسول ایکس‌باکس سری ایکس در ماه آگوست خبر داده است.

بنابر جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس می‌گوید رویداد بعدی ایکس‌باکس «باید» در ماه آگوست (۱۱ مرداد تا ۱۰ شهریور) برگزار شود. اسپنسر در مصاحبه‌ای با iJustine حین صحبت درباره تعهد بخش ایکس‌باکسِ شرکت مایکروسافت نسبت به بازی‌های کاربران و هیجان زده کردن آن‌ها، به قرار زیر از رویداد بعدی ایکس‌باکس صحبت کرده است.

«از اینکه بتونم بیشتر راجع به آن [برنامه‌های بخش ایکس‌باکس] صحبت کنم خوشحال هستم. ... باید در آگوست باشه. فکر می‌کنم در ماه آگوست حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.»

فیل اسپنسر

این اولین‌بار است که مدیر بخش ایکس‌باکس از رویداد ماه آگوست مایکروسافت سخن به میان آورده است، رویدادی که البته شایعات آن بیش از این به گوش می‌رسیدند. البته، اسپنسر درباره این رویداد اطلاعات بیشتری به‌دست نداد و حتی از اینکه رویداد در ابتدا یا انتهای ماه برگزار می‌شود نیز صحبتی به میان نیاورد. گزارش‌ها اما از بزرگ‌ترین رویداد ایکس‌باکس تا به امروز خبر می‌دهند. 

Xbox Series X

رویداد آگوستِ ایکس‌باکس بنابر دلایلی قابل‌توجه است، بیش از همه به این دلیل که گفته می‌شود این رویداد درواقع رویدادِ معرفی ایکس‌باکس لاکهارت خواهد بود. لاکهارت احتمالا دیگر کنسول نسل نهمی ایکس‌باکس باشد که از کنسول اصلی آن‌ها یعنی ایکس‌باکس سری ایکس قدرت کمتری خواهد داشت. رویداد ماه آگوست همچنین فرصت دیگری برای اعلام قیمت کنسول‌های ایکس‌باکس و حتی تاریخ دقیق عرضه آن‌ها محسوب می‌شود. انتظار می‌رود در آینده اخبار بیشتری درمورد رویداد ماه آگوست ایکس‌باکس به گوش برسد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده