// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۸

افزایش احتمال نزدیک بودن زمان رونمایی از بازی Injustice 3

تام تیلور، نویسنده‌ی دنیای کتاب‌های کامیک که همیشه رابطه‌ی نزدیکی با تیم ساخت سری بازی Injustice داشته است، به‌تازگی در توئیتر پست‌های مرموزی را منتشر کرد که مورد توجه طرفداران مجموعه‌ی «اینجاستیس» قرار گرفته است.

در سال‌های اخیر همواره کامیک‌های «اینجاستیس» همزمان با بازی‌های آن در استودیو ندررلم عرضه شده‌اند. به همین خاطر وقتی تام تیلور در توییتر، I و N یعنی دو حرف ابتدایی عبارت Injustice را با ۲ نقل قول از کاراکترهای این قصه به اشتراک گذاشت، طرفدارها این‌طور برداشت کردند که نه‌تنها به‌زودی سری کامیک «اینجاستیس 3» معرفی می‌شود، بلکه شرکت برادران وارنر هم فاصله‌ی زیادی تا پخش اولین تریلر بازی Injustice 3 ندارد. نقل قول‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط تام تیلور نیز به شرح زیر هستند:

فکر می‌کنم می‌توانست متفاوت با وضعیت فعلی باشد. - بتمن

فقط اگر آن‌ها هنوز این‌جا بودند. - نامشخص

فراموش نکنید که او در این ۲ توییت مشخصا به صفحه‌ی رسمی کمیک‌های دی سی در توئیتر هم اشاره کرده است. حقیقت هم چیزی نیست جز آن که کامیک‌های «اینجاستیس: خدایان در میان ما» و «اینجاستیس 2» مدتی بعد از انتشار بازی‌هایی با اسامی مشابه به بازار آمدند. پس اگر این صحبت‌ها به سری کمیک مورد بحث مربوط باشند، قطعا یک بازی ویدیویی تازه در کار است. تازه اگر به‌صورت منطقی هم به تقویم کاری استودیو NetherRealm بنگریم، بهتر می‌توانیم نزدیک بودن زمان معرفی و عرضه‌ی بازی Injustice بعدی را منطقی تلقی کنیم.

دو حرف انگلیسی آی و ان با فونت بزرگ به رنگ سفید روی بک گراند سیاه در توئیتر

به نظر می‌رسد که این بازی برای معرفی در رویداد DC FanDom در تاریخ ۲۲ آگست/اوت ۲۰۲۰ (جمعه، ۷ شهریور ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده باشد؛ رویدادی طولانی که مرتبط با فیلم‌ها، انیمیشن‌ها، کمیک‌ها و بازی‌های ویدیویی جهان دی‌سی است و شایعه‌ها می‌گویند بازی جدید «بتمن» و بازی Suicide Squad استودیو راک استدی هم در طول دقایق آن معرفی می‌شوند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده