// سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بررسی بازی Destroy All Humans از دید سایت‌های معتبر دنیا

به‌تازگی میانگین امتیازات نسخه بازسازی شده Destroy All Humans منتشر شد و شاهد عملکرد متوسطی از سوی این بازی هستیم. 

بازی Destroy All Human! برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن 2 و ایکس‌باکس اورجینال روانه بازار شد. بااینکه بازی در آن زمان نتوانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند و درنهایت به یک اثر نسبتا خوب تبدیل شد، اما کاربران زیادی از تجربه‌ی Destroy All Human لذت بردند. در اکثر بازی‌های ویدیویی و با محوریت بیگانگان، معمولا قهرمان داستان انسانی است که باید بیگانگان را از بین ببرد. این در حالی است که Destroy All Human شما را در نقش بیگانه‌ای به اسم کریپتو قرار می‌دهد که به زمین می‌آید تا متوجه شود چرا مدل قبلی او، در زمین ناپدید شده است.

اعلام ساخت بازسازی بازی Destroy All Human خبر خوبی برای هواداران قدیمی این مجموعه بود. همچنین کاربران تازه وارد هم می‌توانند اثری را تجربه کنند که ۱۵ سال پیش عرضه شد و توانست ساختار متفاوتی را ارائه دهد. بااین‌حال سؤال اصلی این است که آیا تیم سازنده توانسته است با بازسازی Destroy All Human مشکلات گذشته را رفع و مکانیزم‌هایی را ارائه دهد که کاربر امروزی هم جذب شود؟ به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Destroy All Humans منتشر شده است و بازخوردهای متوسطی را کسب کرده است.

در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان بازی‌های ویدیویی را در مورد Destroy All Humans در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

Destroy All Humans

  • سازنده: Black Forest Games
  • ناشر: THQ Nordic
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • پلتفرم‌ها: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، کامپیوتر و گوگل استیدیا

کریپتور در حال استفاده از اسلحه الکتریکی خود در Destroy All the Humans

زومجی: ۷۰ از ۱۰۰

برخی بازی‌های ویدیویی صرفا برای چند ساعت سرگرم کردن، خنداندن و فراموش شدن ساخته می‌شوند و ریمیک بازی Destroy All Humans قطعا یکی از همین محصولات به حساب می‌آید. اگر خود را طرفدار جدی و سرسخت بازی Destroy All Humans سال ۲۰۰۵ می‌دانید، در غرق شدن درون احساس نوستالژی با تجربه‌ی این بازسازی درنگ نکنید. ولی اگر مخاطب جدیدی هستید که اصلا مجموعه‌ی مورد بحث را نمی‌شناسید، فقط با پذیرش همه‌ی ضعف‌های آن و مطمئن شدن از مطابقت سلیقه‌ی خود با این بازی به سراغش بروید. Destroy All Humans جدید قیمت‌گذاری ۴۰ دلاری و منصفانه‌ای دارد و اگر با یک داستان سطحی، روایتی پرشده از ارجاعات خنده‌آور، گیم‌پلی کم‌چالش و ایراددار اما بامزه و تلاش برای نابود کردن انسان‌ها به‌عنوان یک بیگانه کنار می‌آیید، تجربه‌ی یک بار مصرف جالبی را با آن سپری می‌کنید.

هارد کور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Destroy All Humans مثال خوبی برای بازسازی است که درون مایه نسخه اصلی را حفظ کرده و تجربه کلی بازیکن را هم بهبود بخشیده است. گیم‌پلی Destroy All Humans نسخه بهبود یافته و امروزی شده بازی اصلی است، اما طراحی‌ها و جلوه‌های بصری همانند گذشته است تا بتواند گزینه‌ی خوبی برای کاربرانی باشد که به‌دنبال بازی‌های نوستالوژی هستند. نسخه اصلی، یک اثر سرگرم کننده بود و این بازسازی، به اندازی تغییرات ایجاد کرده که هواداران قدیمی را متقاعد کند که یک بار دیگر از Area 42، یک تهاجم ارزشمند، دیدن کنند. 

هابی کنسولز: ۷۰ از ۱۰۰

Destroy All Humans تمامی موارد سرگرم کننده و هیجان‌انگیز گذشته را در خود جای داده است. شاید این بازی گرافیک بالا یا طراحی‌های مدرن و درگیر کننده‌ای نداشته باشد، اما چند تا بازی را می‌توانید نام ببرید که قهرمان با ذهن خود بتواند گاو‌های انفجاری را پرتاب کند؟ فقط این بازی. 

پوش اسکوئر: ۶۰ از ۱۰۰

Destroy All Humans تلاش خوبی برای بازگرداندن یک بازی کالت قدیمی به سال ۲۰۲۰ است، اما در بعضی از جهات کلیدی مشکلاتی دارد. با اینکه شاهد بهبودهایی در بخش‌های مختلف هستیم، اما تیم سازنده نتوانسته است بازی را از آن درجه سختی نامتعادل و طراحی مراحل قدیمی نجات دهد. ناامید کننده است، زیرا موارد بسیاری برای سرگرم شدن در بازی وجود دارد. بااین‌حال کاربران قدیمی راضی خواهند بود، اما Destroy All Humans برای نسل حاضر تاریخ مصرفش گذشته است.

اسکرین رنت:‌ ۶۰ از ۱۰۰

برای آن دسته از کاربرانی که نسخه اصلی Destroy All Humans، ساخته Pandemic Studios، را تجربه کرده و از آن لذت برده‌اند. نسخه بازسازی شده که توسط بلک فورست گیمز و THQ Nordic ساخته و عرضه شده است، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده