نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۰

قابلیت تغییر درجه سختی مبارزات به بازی Ghost of Tsushima اضافه می‌شود

به‌زودی به‌روزرسانی ۱.۰۵ Ghost of Tssushima با تمرکز روی امکان تغییر درجه سختی مبارزات در بازی توسط استودیوی ساکرپانچ در دسترس قرار می‌گیرد.

پس از هفت سال انتظار بالاخره در واپسین ماه‌های عمر کنسول پلی‌ استیشن 4، استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) جدیدترین ساخته خود را روانه بازار کرد. بازی Ghost of Tshushima به‌عنوان آخرین بازی بزرگ و انحصاری این کنسول و باتوجه به نمایش‌های جذاب خود، توقع و انتظارات زیادی را بین علاقه‌مندان ایجاد کرده بود و توانست طرفداران بازی‌های جهان‌باز و دنیای شرق را به‌بهترین شکل ارایه دهد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Ghost of Tsushima توانست در جدول فروش هفتگی انگلستان برای دومین بار متوالی صدرنشین شود و بهترین آمار عرضه بین آثار فرست پارتی پلی‌ استیشن 4 در کشور ژاپن را به خود اختصاص دهد.

حال در حالی‌که حدود ۱۰ روز پیش بازی به‌صورت رسمی برای دارندگان کنسول نسل هشتمی سونی روانه بازار شد، باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌روزرسانی ۱.۰۵ بازی طی ساعات آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده، گیمرها از این پس می‌توانند درجه سختی مبارزات در بازی را تغییر دهند. به‌عنوان مثال کشنده بودن سلاح دشمنان، درجه هوشمند بودن و قدرت شناسایی آن‌ها قابل کم و زیاد شدن، هستند.

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که با این به‌روزرسانی به Ghost of Tsushima اضافه می‌شود، کاهش حساسیت در بازی است؛ به این معنی که شما می‌توانید نسبت به حالت استاندارد و عادی حملات بیشتری را دفاع کرده، در صورت برخورد ضربه از جانب دشمنان خود را بازیابی کنید و آگاهی آن‌ها را نیز کاهش دهید.

درکنار این تغییرات، آپدیت جدید Ghost of Tsushima امکان بزرگ کردن اندازه متن‌های درون بازی و تغییر رنگ و شیوه نمایش زیرنویس را نیز برای گیمر فراهم می‌کند.

اگر شما هم فرصت تجربه بازی Ghost of Tsushima را پیدا کرده‌اید، لطفا نظرات و نکات مثبت و منفی بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده