// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان؛ صدرنشینی Ghost of Tsushima برای دومین هفته متوالی

در جریان جدول فروش هفتگی انگلستان و هفته منتهی به چهارم مرداد ماه، Ghost of Tsushima توانست برای دومین هفته متوالی صدرنشین باقی بماند.

با شروع نسل هشتم بازی‌های ویدیویی، بازی inFAMOUS Second Son جزو اولین بازی‌های انحصاری پلی ‌استیشن 4 بود که توسط استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) توسعه یافته بود. این در حالی است که در ماه‌های پایانی نسل هشتم به سر می‌بریم و بازی Ghost of Tsushima به‌عنوان آخرین بازی انحصاری PS4 در اختیار کاربران قرار گرفت. ساکر پانچ در این بازه زمانی ۶ ساله توانست پیشرفت زیادی در زمینه توسعه بازی داشته باشد و Ghost of Tsushima، به یک تجربه بسیار خوب تبدیل شد. 

کاراکترهای Animal Crossing: New Horizons در حال کار کردن و بریدن چوب

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی جدول فروش هفتگی انگلستان منتشر شده که شاهد تداوم عملکرد خوب Ghost of Tsushima هستیم. جدیدترین ساخته ساکر پانچ توانسته است در دومین هفته متوالی هم صدرنشین جدول هفتگی انگلستان باقی بماند. این در حالی است که بازی Animal Crossing: New Horizons در جایگاه دوم قرار گرفته و F1 2020 هم جایگاه سوم را از آن خود کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

در ادامه جدول، بازی Paper Mario: The Origami King و بازی Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند. بازی The Last of Us Part II در رده ششم قرار گرفته است. بااین‌حال، نکته‌ی جالب جدول این هفته، صعود ۱۰ پله‌ای بازی Ring Fit Adventure است و توانسته است در جایگاه دهم جدول فروش هفتگی انگلستان قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به چهارم مرداد ماه (۲۵ ژوئیه) در انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Ghost of Tsushimaصدرنشینی در دومین هفته متوالی
۲۴Animal Crossing: New Horizons-
۳-F1 2020-
۴۲Paper Mario: The Origami King-
۵۶Mario Kart 8 Deluxe-
۶۵The Last of Us Part 2-
۷۸Minecraft-
۸۷Grand Theft Auto V-
۹۱۲Forza Horizon 4بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۲۰Ring Fit Adventureبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده