نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱

شخصی اقدام به بازسازی Halo Infinite در بازی Minecraft کرده است

یکی از کاربران وبسایت ردیت، تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite که در رویداد ایکس‌باکس به نمایش گذاشته شد را در ماینکرفت بازسازی کرده است.

شاید تاکنون اقدامات متعددی را در بازطراحی بازی‌های مختلف در دنیای ماینکرفت دیده باشید؛ اما توصیه می‌کنیم به این مورد جدید نیز توجه کنید. یکی از کاربران خلاق بازی Minecraft خیلی زود اقدام به طراحی فضای تریلر گیم‌پلی Halo Infinite در جهان این بازی کرده است. u/skumdumlum که از کاربران پرمخاطب ردیت به شمار می‌رود، ویدیوی جدیدی را در ساب‌ردیت Halo منتشر کرده که می‌توانید در ادامه به آن نگاهی داشته باشید:

دانلود ویدیو از آپارات

شاید بهترین لحظه‌ی این ویدیو، قدم گذاشتن مستر چیف در دنیای ماینکرفت در ابتدای این کلیپ باشد. ضمن اینکه سلاح جنگی او نیز در کمال تعجب بسیار خوب عمل می‌کند. گرافیک بلوکی این ویدیو نیز به خوبی استایل هنری ویژه ماینکرفت را با دنیای هیلو ترکیب کرده است.

متأسفانه فرصت نشد تا Craig را در این ماد مشاهده کنیم. کریگ همان موجودی که طی چند روز گذشته به‌دلیل نحوه طراحی آن در تریلر گیم‌پلی هیلو اینفینیت مورد انتقاد طرفداران قرار گرفته بود. جالب اینجا است که خود استودیو 343 نیز به این پست‌های غالباً کمدی واکنش نشان داده و از طرفداران درخواست کرده تا میم‌های مورد علاقه خود را برای آن‌ها ارسال کنند.

این جوک‌ها بعد از اظهار نارضایتی جمع کثیری از طرفداران از نحوه نمایش تریلر گیم‌پلی بازی Halo Infinite در رویداد ویژه ایکس‌باکس شروع به منتشر شدن در فضای مجازی کردند. برخی از کاربران عقیده داشتند که گرافیک این بازی به هیچ عنوان از ظرفیت‌های سخت‌افزار نسل جدید بهره نبرده و با انتظارات فاصله زیادی داشت. خوشبختانه شماری از کارشناسان عقیده دارند که هنوز امکان بهبود کیفیت بازی و حل مشکلات آن تا زمان عرضه وجود دارد.

مقایسه گرافیک بازی های سری Halo

از سوی دیگر، آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس‌باکس در گفتگوی اخیر خود با Inside Gaming پیرامون انتقادات از گرافیک هیلو اینفینت صحبت‌هایی را مطرح کرده بود. گرینبرگ در این خصوص می‌گوید:

«از آنجایی که بازی هنوز در دست تولید است، کیفیت آن به‌تدریج بهتر خواهد شد. این موضوع را خود ما از نزدیک به‌طور مستقیم می‌بینیم و با بررسی‌های هفتگی که روی بازی داریم، شاهد بهبود کیفیت آن در هر هفته نسبت به هفته‌ی قبل هستیم. بنابراین بازی تا زمان انتشار در فصل تعطیلات همچنان بهتر و بهتر خواهد شد.»

Halo Infinite برای عرضه درکنار کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس تا تعطیلات آخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است. این بازی برای ایکس ‌باکس وان و پی سی و سرویس گیم پس نیز منتشر خواهد شد. شما می‌توانید در ادامه به ویدیوی گیم‌پلی این بازی که در رویداد رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس به نمایش گذاشته شد نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده