نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

فیل اسپنسر: حضور بازی‌های ژاپنی در رویداد اخیر برای من اهیمت زیادی دارد

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در مصاحبه اخیر خود حضور بازی‌های ژاپنی در رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس را قدمی مثبت و مهم دانست.

بالاخره رویداد معرفی بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس هم سه شب پیش برگزار شد؛ رویدادی که از چندین روز قبل حرف‌وحدیث و شایعه حول آن زیاد بود و بسیاری این رویداد را فرصت مهم مایکروسافت برای واکنش به مراسم سونی جهت نمایش و معرفی بازی‌های پلی‌ استیشن 5 می‌دانستند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا از بازی‌هایی که در این رویداد نمایش داده شدند، اطلاع دارید. جدیدترین نسخه از مجموعه پرطرفدار Halo تحت عنوان Halo Infinite،‌ بازی ترسناک The Medium، بازی Fable و نسخه جدید Forza Motorsport تنها بخش از این فهرست هستند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی،‌ باتوجه به اینکه پیش از برگزاری این رویداد، فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در مصاحبه خود به اهمیت بازی‌سازان ژاپنی در کنسول نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس اشاره کرد، ساعاتی پیش در مصاحبه تازه خود ضمن تاکید دوباره به توجه به بازی‌سازان در سراسر جهان، درخصوص حضور آثار ژاپنی در این رویداد صحبت‌های جالبی کرد.

«همان‌طور که اطلاع دارید من برای مدت زمان زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی مشغول به فعالیت هستم و استودیوهای زیادی را نیز ملاقات کرده‌ام. برای من نمایش بازی Dragon Quest در رویداد اخیر بسیار جذاب بود. به‌عنوان حمایت و پشتیبانی بازی‌سازان ژاپنی، استودیوی اسکوئر انیکس (Square Enix) بازی جدیدی را در مراسم نمایش داد، Tetris Effect و بازی Phantasy Star Online 2 نیز قرار است برای ایکس باکس عرضه شوند.

یکی از مسائل مهم اطمینان یافتن از این موضوع است که تمام بازی‌سازان در سراسر جهان ایکس باکس را پلتفرم مناسب و عالی برای خود بدانند و بتوانند بازی‌های خود را برای مخاطبان زیادی در جهان روانه بازار کنند. این قضییه‌ای است که تیم ما در ژاپن برای به‌وقوع پیوستن آن سخت در تلاش است. شروع مراسم با نمایش بازی Dragon Quest و در ادامه نیز مشاهده حمایت ناشران ژاپنی برای من بسیار مهم و پرمعنا بود. درکنار آن دیدن واکنش طرفداران بی‌شمار این گروه از بازی‌ها حس زیبایی است.»

اگر شما هم رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس سری ایکس را تماشا کرده‌اید و از بازی‌های معرفی شده در آن اطلاع دارید، به‌نظر شما آیا مایکروسافت توانسته شما را به خرید کنسول خود مجاب کند یا خیر؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده