// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

محتوای Dragon Quest XI S روی پلتفرم‌ های نسل هشتم با نینتندو سوییچ یکسان است

اسکوئر انیکس به‌تازگی اعلام کرده محتویات بازی Dragon Quest XI S روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان همانند نینتندو سوییچ خواهد بود. 

در جریان رویداد Xbox Games Shwocase بود که اعلام شد بازی Dragon Quest XI S برای ایکس ‌باکس وان و کامپیوتر هم عرضه می‌شود. البته در ادامه مشخص شد که کاربران پلی‌ استیشن 4 هم قادر به‌ تجربه‌ی Dragon Quest XI S خواهند بود. به‌عبارتی نسخه ارتقا یافته Dragon Quest XI دیگر انحصاری نینتندو سوییچ نیست. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلتفرم‌های ذکر شده می‌توانند دقیقا همان محتویاتی را تجربه کنند که کاربران نینتندو سوییچ تجربه کرده‌اند. به‌عبارتی اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Dragon Quest XI S، در وبسایت این بازی اعلام کرده که تمامی محتویات بازی یکسان است و تنها تغییرات اعمال شده، مربوط‌به جلوه‌های بصری است. 

دراین‌میان اشاره کنم کاربران PS4 که در گذشته بازی Dragon Quest XI را خریداری کرده‌اند، باید Dragon Quest XI S را به‌صورت کامل در قالب یک بازی جدید خریداری کنند. معمولا نسخه‌‌های ارتقا یافته بازی‌هایی مشابه به Dragon Quest XI S که توسط شرکت‌های شرقی توسعه داده می‌شود، همیشه به‌صورت جداگانه به فروش می‌رسند. این در حالی است که کاربران Xbox One برای اولین‌بار، یک بازی از مجموعه دراگون کوئست را تجربه خواهند کرد.

بااین‌حال، کاربران پلتفرم‌های Dragon Quest XI S تنها یک محتوا را دریافت نخواهند کرد که آن‌ هم بسته الحاقی Voice Drama بازی است که تنها برای نسخه ژاپنی Dragon Quest XI S بازی درنظر گرفته شده است و دیالوگ‌های داستانی جدید و متنوع‌تری را به داستان و شخصیت‌های بازی اضافه می‌کند. بازی Dragon Quest XI S در تاریخ ۱۴ آذر ماه (چهار دسامبر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر (ازطریق استیم و ویندوز ۱۰) عرضه می‌شود. همچنین کاربران Xbox Game Pass هم در روز عرضه می‌توانند Dragon Quest XI S را به رایگان تجربه کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده