// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

استودیوی سازنده We Happy Few به قصد توسعه، به مکانی دیگر می‌رود

سازنده بازی We Happy Few یعنی استودیو Compulsion Games به قصد توسعه و افزایش تعداد کارکنان خود، به مکانی دیگر می‌رود.

استودیوی کانادایی Compulsion Games را بیشتر با بازی We Happy Few می‌شناسیم که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این استودیو در سال ۲۰۱۸ توسط مایکروسافت خریداری شد و به‌عنوان یکی از استودیوهای Xbox Game Studios وارد این مجموعه بزرگ شد. حالا که هنوز پروژه بعدی آن‌ها در پس پرده‌ای از ابهام قرار دارد، مشخص شده است که این استودیو قصد توسعه و رشد دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که از شبکه توییتر منتشر شده است، استودیو Compulsion Games قرار است از مکان فعلی خود واقع در شهر Saint Henri به Westmount نقل مکان کند. این مکان جدید امکان فعالیت نهایتا ۱۲۰ نفر را فراهم می‌کند. علی‌رغم این‌که تعداد کارکنان این استودیو پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت، از ۴۰ به ۶۰ نفر افزایش داشته است، اما باز هم قرار است شاهد افزایش این تعداد به ۹۰ نفر در ۱۸ ماه آینده باشیم.

جابه‌جایی مکانی این استودیو قرار است در ماه‌های دسامبر یا ژانویه پیش‌رو انجام بگیرد؛ چراکه فعلا به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا امکان این کار وجود ندارد. جالب است بدانید که مکان جدید استودیو Compulsion Games دقیقا کنار استودیو Cloud Chamber است که یکی از استودیوهای جدید تیک تو اینتراکتیو است که در حال کار کردن روی نسخه جدیدی از مجموعه BioShock برای نسل بعدی است.


منبع windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده