نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۵

شایعه: نمایش ۲۰ الی ۳۰ دقیقه ای گیم پلی بازی Fallout 4 در E3 2015

ظاهرا قضیه جدی شده و سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بازی Fallout 4 در نمایشگاه E3 2015 معرفی خواهد شد. براساس گزارشات انجام شده توسط وب‌سایت PC Games آلمان، ۲۰ الی ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Fallout 4 در نمایشگاه E3 2015 پشت درهای بسته به نمایش گذاشته خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

وبسایت PC Games اعلام کرده شرکت بتسدا بازی Fallout 4  را در کنفرانس اختصاصی خود معرفی نخواهد کرد و به جای آن در یک جلسه خصوصی با مطبوعات و پشت درهای بسته، به معرفی و نمایش ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی خواهید پرداخت.

البته بعید است که بتسدا این بازی بزرگ را حداقل در کنفرانس خود با یک ویدیو کوتاه معرفی نکند. E3 2015 بزرگ‌ترین نمایشگاه سالیانه بازی‌های ویدیویی است و بتسدا برای اولین بار کنفرانس اختصاصی خود را در این نمایشگاه برگزار خواهد کرد، بنابراین اگر Fallout 4 ای در کار باشد، به احتمال بسیار زیاد در کنفرانس بتسدا از آن رونمایی خواهد شد.

در سال ۲۰۰۸ بتسدا تایید کرد در آینده شاهد بازی Fallout 4 خواهیم بود و براساس شایعاتی که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، احتمالا وقایع بازی در شهر بوستون آمریکا رخ خواهد داد.

در سال ۲۰۱۳ و نزدیک به مراسم E3 شایعاتی مبنی بر نمایش گیم‌پلی بازی Fallout 4 پشت درهای بسته منتشر شد که در نهایت مشخص شد آن شایعات واقعیت نداشتند.

امیدواریم شرکت بتسدا بزودی به این شایعات و اخبار پراکنده پایان دهد و با معرفی رسمی Fallout 4 در E3 2015، تمام طرفداران این بازی دوست‌داشتنی و آخرالزمانی را خوشحال کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا در نمایشگاه E3 2015 شاهد رونمایی بازی Fallout 4 خواهیم بود؟

نمایشگاه E3 2015 از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ ژوئن (۲۶ تا ۲۸ خرداد) در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده