نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۱

انتشار Destiny 2 برای ایکس باکس سری ایکس تایید شد

علاوه بر تایید شدن عرضه دستینی ۲ برای ایکس باکس سری ایکس، مشخص شد که این اثر و بسته‌های الحاقی آن به‌زودی راهی گیم ‌پس می‌شود.

همانطور که مایکروسافت پیش‌تر وعده‌اش را داده بود، امروز بالاخره شاهد برگزاری رویداد ویژه‌ی آن‌ها با محوریت برند ایکس‌باکس و برنامه‌های جدید این پلتفرم از سرگرمی‌های ویدیویی بودیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و طی برگزاری رویداد ویژه‌ی ایکس باکس، مایکروسافت و سازندگان بازی Destiny 2 یعنی استودیو بانجی اعلام کردند که این بازی به‌همراه بسته‌ی الحاقی Forsaken و Shadowkeep از ماه سپتامبر (شهریور - مهر) راهی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس خواهد شد. با وجود اینکه محتوای استاندارد بسته‌های الحاقی بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت، اما گیمرها باید سیزن‌های مختلف این DLCها را خریداری کنند.

همچنین مشخص شد که در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) دارندگان بازی می‌توانند بسته‌ی الحاقی Beyond Light را تجربه کنند. در بسته‌ی الحاقی Beyond Light بازیکنان به قمر اروپا از سیاره‌ی مشتری می‌روند. جایی که آن‌ها برای اولین بار در تاریخ سری دستینی باید با نیروهای تاریکی مبارزه کنند. 

بانجی و مایکروسافت همچنین مشخص کردند که بازی دستینی ۲ برای ایکس باکس سری ایکس بهینه‌سازی خواهد شد. این بهینه‌سازی، خروجی 4K با نرخ‌فریم ۶۰ را امکان‌پذیر می‌کند. این قضیه را استودیو بانجی، پیش‌تر تایید کرده بود و بهینه‌سازی ویژه‌ی اثر نام‌برده برای پلی استیشن 5 هم صورت خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به نمایش جدید این بازی در رویداد مایکروسافت جلب می‌‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده