نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۰

Ghost of Tsushima بهترین عرضه در میان بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن 4 را در ژاپن داشته است

بازی Ghost of Tsushima توانست تا لقب بهترین عرضه در میان بازی های فرست پارتی سونی در نسل هشتم را در ژاپن به نام خود ثبت کند.

طبق‌ آخرین اخبار بازی، بازی Ghost of Tsushima توانسته است تا عملکردی فوق‌العاده را از خود در ژاپن نشان دهد. این بازی جهان باز استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) بهترین عملکرد در زمان عرضه در میان بازی‌های فرست پارتی سونی در نسل هشتم را در کشور ژاپن تجربه کرده است. این بازی با فروش بیش از ۲۲۲ هزار نسخه‌ای در صدر جدول فروش بازی‌های این هفته‌ی کشور ژاپن نیز قرار گیرد. در رتبه‌ی دوم نیز انحصاری جدید کنسول نینتندو سوییچ یعنی بازی Paper Mario: The Origami King قرار گرفته است که تقریبا نصف فروش Ghost of Tsushima را تجربه کرده است. 

به‌دنبال انتشار بازی، پیش از این نیز اعلام شده بود که تمامی موجودی بازی در کشور ژاپن به فروش رسیده و به اصطلاح بازی Sold Out شده است و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران انتظار آمار فروش بالایی از بازی را داشتند که هم‌اکنون و با انتشار تعداد نسخه‌های فروخته شده، این موضوع تایید شده است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا Ghost of Tsushima به فروش فوق‌العاده خود در ژاپن ادامه خواهد داد یا مانند بسیاری از بازی‌ها در این کشور تنها چند روز پرفروغ را تجربه خواهد کرد. بیشتر بازی‌های پلی‌استیشن 4 در ژاپن تنها مدتی کوتاه در جدول ۱۰ بازی پرفروش این کشور قرار می‌گیرند و بعد برای همیشه با این جدول خداحافظی می‌کنند. 

بازی Ghost of Tsushima هم‌اکنون به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. 

نظر شما در مورد فروش بالای این بازی در ژاپن چیست؟ به نظر شما با توجه محل روایت بازی، Ghost of Tsushima همچنان به فروش بالای خود در ژاپن ادامه خواهد داد؟ شما می‌توانید نظرات خود را در مورد جدیدترین بازی استودیو ساکرپانچ با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از تجربه‌ی خود از این بازی به ما بگویید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده