// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵

تریلر گیم پلی Mafia: Definitive Edition امروز منتشر می‌شود

حساب کاربری توییتر مافیا اعلام کرده امروز ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، تریلر گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition منتشر می‌شود. 

پس از تاخیر بازی Mafia: Definitive Edition، استودیو هنگر ۱۳ (Hanger 13)، سازنده ریمیک مافیا، اعلام کرد که در راستای پولیش بیشتر و بهتر کردن گیم‌پلی تلاش خواهد کرد و از طرفی، در تاریخ یک مرداد ماه هم تریلر گیم‌پلی بازی منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر مافیا با انتشار یک تصویر از بازی Mafia: Definitive Edition، تاریخ پخش تریلر جدید آن را اعلام کرده است. اولین تریلر گیم‌پلی Mafia: Definitive Edition در ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران پخش می‌شود تا کاربران نگاهی به گیم‌پلی بازطراحی شده بازی داشته باشند. 

هنگر ۱۳ در گذشته اعلام کرده بود که Lost Heaven طراحی متفاوتی خواهد داشت و رانندگی در آن لذت بخش‌تر خواهد بود. همچنین در خیابان‌ها، NPCهای بیشتری را مشاهده خواهیم کرد که نشان‌دهنده زنده بودن بیشتر محیط است. علاقه‌مندان به گیم‌پلی بازی Mafia: Definitive Edition می‌توانند در این نسخه شاهد گسترده‌تر شدن مراحل بازی اصلی باشند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ چهار مهر ماه (۲۵ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 

توماس آنجلو در حال تماشای محیط شهری در Mafia: Definitive Edition


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده