// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster معرفی شد

در جریان رویداد نینتندو دایرکت اعلام شد که بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster در بهار ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

امروز صبح بود که اعلام شد رویداد نینتندو دایرکت مینی با محوریت اعلام تاریخ انتشار بازی‌های Third Party در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود. در گذشته شایعاتی حول بازی Shin Megami Tensei V منتشر شده بود و کاربران بیش‌ازپیش منتظر اعلام تاریخ انتشار این بازی و نمایش جدیدی از آن بودند که نینتندو در انتهای رویداد نینتندو دایرکت مینی، تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei V را به‌نمایش گذاشت. بااین‌حال این تنها موردی نبود که نینتندو و اتلوس برای هواداران نینتندو سوییچ درنظر گرفته بودند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، قبل از پخش تریلر جدید Shin Megami Tensei V، بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster معرفی شد. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای پلی‌استیشن 2 عرضه شد و توانست مخاطبان مجموعه شین مگامی تنسی را حسابی سرگرم کند. داستان بازی روایت‌گر پسری است که نیمه انسان، نیمه شیطان به حساب می‌آید و باید به‌دنبال حقیقت وجود خود بگردد و در این راه، دشمنان خود را هم از بین ببرد. 

در ادامه مشخص شده که Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster جدا از نینتندو سوییچ برای پلی ‌استیشن 4 هم عرضه می‌شود. البته نسخه غربی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster در بهار ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و نسخه شرقی آن، هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) در ژاپن عرضه می‌شود. همچنین ریمستر نسخه سوم در دو نسخه استاندارد ادیشن و لیمیتد ادیشن عرضه می‌شود. نسخه لیمیتد ادیشن Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster شامد بازی اصلی، مجله ۱۰۶ صفحه‌ای بازی با نام Ayakashi Special Final Issue، دو دیسک که مربوط‌به ساندترک‌های قدیمی و همچنین بعضی از ساندترک‌ها به‌صورت بازتنظیم شده با پیانو می‌شود.

در انتها اعلام شد که اتلوس در تاریخ ۲ مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) و ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت ایران، لایو استریم شین مگامی تنسیم با محوریت Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster را برگزار می‌کند. مجموعه Shin Megami Tensei و پرسونا وجه شباهت‌های بسیاری دارند و حتی درگذشته نسخه‌های قدیمی Persona، با پیشوند Shin Megami Tensei عرضه شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند تریلر معرفی بازی Shin Megami Tensei III: Nocturne HD Remaster را در یوتیوب تماشا کنند. 

تماشا از یوتیوب

همچنین تریلر ژاپنی بازی هم نسخه لیمتد را نشان می‌دهد.

تماشا از یوتیوب


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده