// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Ghost of Tsushima در هفته اول انتشار

به‌تازگی فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته منتهی به ۲۸ تیر ماه انگلستان منتشر شده و بازی Ghost of Tsushima، رتبه اول را از آن خود کرده است.

در هفته گذشته، بازی F1 2020 عرضه شد و توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند و به صدرنشینی بازی The Last of Us Part 2 خاتمه داد. این در حالی است که در هفته گذشته، آخرین انحصاری پلی ‌استیشن 4 در نسل هشتم درکنار جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ روانه بازار شد و ساخته کدمسترز، شانسی برای صدرنشینی در مقابل این دو بازی محبوب نداشت. 

مبارزه ماریو با ولیومنتال آتش در Paper Mario: The Origami Kingdom

طبق جدیدترین اخبار بازی، در هفته منتهی به ۲۸ تیر ماه، آن‌چنان تغییر خاصی در رتبه‌های سوم تا دهم رخ نداده است. بااین‌حال نکته‌ی جالب هفته جدید، بازی‌هایی است که در رتبه اول و دوم قرار گرفته‌اند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، بازی Ghost of Tsushima توانسته است جایگاه اول جدول فروش هفتگی را از خود کند. در ادامه، بازی Paper Mario: The Origami King هم در جایگاه دوم قرار گرفته است. نکته‌ی جالب در مورد The Origami King و Ghost of Tsushima این است که تنها یک روز قبل از انتشار این جدول و محاسبه آمار و ارقام فروش، عرضه شده‌اند. 

در ادامه، بازی F1 2020 که در هفته گذشته جایگاه اول را کسب کرده بود، در رتبه سوم قرار گرفت. به‌دنبال این سه بازی، Animal Crossing: New Horizons در جایگاه چهارم، بازی The Last of Us Part II در جایگاه پنجم و بازی Mario Kart 8 Deluxe در جایگاه ششم قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی پرفروش هفته منتهی به ۲۸ خرداد ماه بریتانیا را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Ghost of Tsushimaهفته اول انتشار
۲-Paper Mario: The Origami Kingهفته اول انتشار
۳۱F1 2020از دست دادن صدر جدول پس از یک هفته
۴۲Animal Crossing: New Horizons-
۵۳The Last of Us Part II-
۶۴Mario Kart 8 Deluxe-
۷۶Grand Theft Auto V-
۸۵Minecraft-
۹۱۰Crash Bandicoot N. Sane Trilogy-
۱۰۸Luigi's Mansion 3-


منبع UKIE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده