نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

بازی Root Digital به زودی برای پی‌ سی، اندروید و iOS منتشر خواهد شد

نسخه دیجیتالی بازی رومیزی Root به‌زودی توسط استودیوی دیرولف دیجیتال با پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم منتشر خواهد شد.

دیرولف دیجیتال (Direwolf Digital) به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از نام‌های شناخته شده در حوزه‌ی ساخت بازی‌های رومیزی است. این استودیو علاوه‌بر ساخت نسخه فیزیکی بازی‌های متنوعی مانند مجموعه !Clank، تولید نسخه دیجیتالی برخی از بازی‌های خود از قبیل Sagrada را در دستور کار قرار داده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شد که تیم توسعه‌دهندگان دیرولف دیجیتال در ادامه برنامه دارند تا نسخه دیجیتالی بازی محبوب و ایسیمتریکال Root را به این مجموعه اضافه کنند.

برای افرادی که قبلاً فرصت آشنایی با بازی Root را نداشتند باید گفت که این بازی، یک تجربه جذاب و رومیزی ساخته‌ی استودیوی Leder Games است که به هریک از بازیکنان، نقش و شروط پیروزی منحصربه‌فردی را در نظر می‌گیرد. درواقع اگر دو نفر بازی Root را به همراه هم آغاز کنند، عملاً دو بازی متفاوت را تجربه خواهند کرد. واضح است که تصمیمات و اقدامات هریک از این بازیکنان روی شرایط بازی برای هر دوی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود. بااین‌حال، نحوه‌ی ارتباط هر بازیکن با وقایع داستان بازی متفاوت است.

منوی اصلی نسخه دیجیتالی بازی رومیزی Root

این سبک در بازی فیزیکی Root موجب شده تا برخی گروه‌ها برای رسیدن به جدول کمی به دردسر بیافتند. درواقع یا همه افراد باید قبل از شروع بازی به‌طور عمیق در نقش خود تمرکز کنند یا نیاز به آموزش و یادگیری چند بازی مختلف خواهد بود. البته بازی آنچنان هم متفاوت و چالش برانگیز نخواهد بود، هرچند سؤالات و خواسته‌های آن از شما بیش از اکثر بازی‌های مشهور رومیزی در بازار است.

همین تفاوت‌ها موجب می‌شود تا جدیدترین اقتباس دیجیتالی Direwolf بسیار جذاب به‌نظر برسد. در صورتی که مخاطبان این بازی نسخه فیزیکی Root را داشته باشند، آموزش‌ها و نکات موجود در آن می‌تواند نقش یک آموزش حضوری برای نسخه دیجیتالی بازی را ایفا کند. این کار می‌تواند آشفتگی و پیچیدگی‌های ناشی از نیاز به یادگیری چند بازی به‌صورت همزمان را برطرف کرده و به ارائه یک تجربه لذت بخش کمک کند. طرفداران بازی‌های رومیزی مسلماً از این اقتباس دیجیتالی لذت خواهند برد. ضمن اینکه جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که این بازی، از قابلیت کراس پلتفرم برخوردار خواهد بود. درواقع تقریباً تمامی گروه‌ها قادر به تجربه آن با یکدیگر خواهند بود.

هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای بازی Root تعیین نشده است. اما انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار این بازی باشیم.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده