// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

سونی: ما نمی‌توانیم همه کاربران را با خودمان به نسل جدید ببریم

سونی بر دیدگاهش مبتنی بر نیاز به انتقال کاربران و بازی‌ها از نسل کنونی به نسل بعدی تاکید کرد.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌ به کنسول‌های نسل نهم را دنبال کرده باشید، می‌دانید که بحث در مورد بازی‌های انحصاری کنسول پلی ‌استیشن 5 ادامه دارد و همچنین مایکروسافت به تعهد خود در زمینه انتشار بازی‌های بین نسلی تاکید می‌کند. به‌طور سنتی انتظار می‌رود که کنسول‌های جدید تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورند و سونی نیز به‌طور مداوم از رویکرد خود در مورد نیاز به انتقال تجربه‌ی بازی‌ها از نسل کنونی به نسل بعدی کنسول‌ها دفاع می‌کند.

جف کیلی، مجری، ژورنالیست و تهیه‌کننده‌ی شناخته‌شده‌ی دنیای بازی‌های ویدیویی، در طی مصاحبه‌ی اخیر خود با اریک لمپل، رئیس تیم تبلیغات برند پلی‌استیشن، در اینباره پرسید و لمپل در این رابطه پاسخ داد:

یک بخش اصلی از شرکت ما مبتنی بر نوآوری است و این بخش یک ستون اصلی شرکت سونی و همچنین یک ستون از شرکت پلی‌استیشن محسوب می‌شود. ما همیشه سعی می‌کنیم مرزهای بازی را گسترش دهیم و می‌خواهیم گیمرها را هیجان زده کنیم و تجربیات جدیدی را برای آن‌ها رغم بزنیم. در بسیاری از موارد‌، ما نمی‌توانیم همه را با خودمان از کنسول‌های قبلی به کنسول‌های جدید بیاوریم زیرا برای اینکار به سخت‌افزار و دستگاه‌‌های جدیدی نیاز داریم.

لمپل تصریح کرد که کنسول پلی‌استیشن ۴ رها نخواهد شد اما اجرای عناوینی مانند بازی Ratchet & Clank: Rift Apart روی کنسول نسل فعلی غیرممکن است. او در این‌باره اضافه کرد که ویژگی‌‌های کنترلر پلی‌استیشن 5 خود به‌تنهایی این دو سخت‌افزار را از هم جدا کرده و به ایجاد تجربیاتی جدید کمک می‌کند. با وجود این، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس، بیان کرد که مایکروسافت هواداران را وادار به خرید نسل بعدی کنسول‌ها نمی‌کند زیرا این خلاف معنای بازی کردن است.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده