// شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

اسکوئر انیکس استودیو جدیدی با تمرکز روی ساخت بازی های اکشن تاسیس کرد

اسکوئر انیکس به‌تازگی استودیو Balan Company را با محوریت توسعه بازی‌های اکشن راه‌اندازی کرده است و در آینده اولین پروژه آن‌ها معرفی خواهد شد.

اسکوئر انیکس (Square Enix) را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی ژاپنی دانست که مجموعه‌هایی نظیر Final Fantasy، Dragon Quest و Kingdom Hearts را توسعه داده و ناشر مجموعه‌های بزرگی نظیر Tomb Raider، NieR و Deus Ex به حساب می‌آید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس در حساب کاربری توییتر خود خبر از تأسیس یک استودیو جدید را داده است. Balan Company نام استودیو جدید اسکوئر انیکس است که با هدف توسعه بازی‌های اکشن راه‌اندازی شده است. همچنین اعلام شده که آن‌ها از یک پروژه جدید رونمایی خواهند کرد، اما زمان رونمایی این پروژه اعلام نشده است و مشخص نیست که در چه زمانی شاهد آن خواهیم بود. 

همچنین با ورود به وبسایت Balan Company، شاهد یک پرده نمایش قرمز رنگ هستیم که یک کلاه سفید روی صحنه اجرای نمایش قرار داده شده است. همچنین یک موسیقی زیبا هم به گوش می‌رسد. در پایین وبسایت این استودیو تازه تأسیس آمده است که آن‌ها در حال آماده‌سازی یک رونمایی بزرگ هستند و از صبر و شکیبایی کاربران هم تشکر کرده‌اند. 

صفحه اصلی وبسایت استودیو Balan Company


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده