// چهار شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Age of Empires 3: Definitive Edition احتمالا به‌زودی منتشر می‌شود

براساس اطلاعات یک وب‌سایت رده‌بندی سنی در برزیل، احتمالا بازی Age of Empires 3: Definitive Edition به‌زودی منتشر خواهد شد.

شرکت مایکروسافت پیش‌تر اعلام کرده بود که نسخه سوم مجموعه Age of Empires هم درست مانند دو نسخه ابتدایی، در قالب نسخه Definitive Edition ساخته خواهد شد. جدیدترین اطلاعاتی که از بازی Age of Empires 3: Definitive Edition در دست است مربوط به بتای آن است که در ابتدای سال جاری میلادی برگزار شد.

اما حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی و براساس اطلاعاتی که از یک وب‌سایت برزیلی که در زمینه رده‌بندی سنی بازی‌ها فعالیت می‌کند، به‌دست آمده است، بازی Age of Empires 3: Definitive Edition احتمالا به‌زودی منتشر خواهد شد. اگرچه این اطلاعات دیگر در این وب‌سایت دیده نمی‌شود، اما می‌توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید:

تاریخ انتشار بازی Age of Empires 3: Definitive Edition

معمولا بازی‌ها زمانی رده‌بندی سنی دریافت می‌کنند که نزدیک به زمان انتشار باشند. در نظر داشته باشید که ممکن است این خبر تنها یک شایعه باشد یا به هر دلیلی ناشر بازی قصد به تعویق انداختن زمان انتشار آن را داشته باشد. در هر حال باید صبر کنیم تا ببینیم شرکت Microsoft قصد دارد چه زمانی تاریخ انتشار بازی Age of Empires 3: Definitive Edition را به‌صورت رسمی اعلام کند.

اگرچه هفته آینده رویداد Xbox Game Showcase توسط این شرکت بزرگ برگزار خواهد شد، اما احتمالا خبری از بازی Age of Empires 3: Definitive Edition در آن نخواهد بود؛ چراکه این رویداد متمرکز بر بازی‌های کنسول ایکس باکس سری ایکس خواهد بود. مایکروسافت می‌تواند تاریخ انتشار این بازی و همچنین اطلاعات جدید در مورد بازی Age of Empires 4 را در یک رویداد مجزا به اطلاع طرفداران برساند. نسخه Definitive Edition هر دو بازی قبلی سری Age of Empires به‌خوبی ساخته شده بودند و از این‌رو انتظار می‌رود نسخه سوم هم قابل قبول باشد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده