یوبیسافت احتمالا مشغول ریبوت کردن بازی Skull & Bones است
بازی Skull and Bonesبرای نخستینبار در جریان نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷ معرفی شده بود و سپس در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت در نمایشگاه E3 2018، تریلر سینمایی جدیدی از این بازی مورد انتظار منتشر شد. این بازی در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود اما متاسفانه برای سه سال متوالی این بازی تأخیر خورد و هماکنون گزارش شده است که این بازی توسط یوبیسافت ریبوت شده است و بخشهای بزرگی از بازی دوباره در حال ساخت است.
بهگفتهی منابع نزدیک به سایت VGC، توسعه Skull & Bones با مشکلات بسیاری روبهرو شده بود که درنهایت منجر به تاخیرهای متعدد این بازی شد. این منبع به VGC اطلاع داده است که سال گذشته درنهایت ناشر این بازی تصمیم گرفت تا توسعهی این بازی را از نقطهی صفر شروع کند و از مدل همیشگی و آمادهی بازیهای جهان باز یوبیسافت دور شود. همچنین این منبع به سایت VGC اطلاع داد كه بازی Skull & Bones ریبوت شده، یک بازی سبک «لایو» خواهد بود به این معنی که داستانها، مأموریتها و شخصیتهای بازی براساس اقدامات جامعه در طول زمان تکامل و تغییر میکند.
یک منبع دیگر اظهار داشت که المانهای «داستانگویی لایو» بازی Fortnite نقش مهمی در الهام بخشیدن به ریبوت بازی Skull & Bones داشته است. این منبع ذکر کرد که یوبیسافت میخواهد طرفداران را فراتر از طرفداران کنونی که بهصورت رقابتی سریهای محبوب دیگر استودیو Ubisoft را بازی میکنند، جذب کند.
الیزابت پلن (Elisabeth Pellen) هماکنون بهعنوان مدیر خلاقیت نسخهی ریبوت بازی Skull & Bones مشغول به کار است و همچنین مدیر خلاقیت پیشین این بازی یعنی جاستین فارن (Justin Farren) از یوبیسافت جدا شده و به استودیو Wargaming پیوسته است.
باتوجهبه اینکه در مراسم Ubisoft Forward دیروز هیچ اشارهای به این بازی نشد، به نظر میآید برای فهمیدن اطلاعات بیشتری دربارهی این بازی باید فقط منتظر بمانیم.