نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Yakuza Kiwami 2 اوایل مرداد ماه به ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود

مشترکین سرویس اشتراک Xbox Game Pass تا آخر ماه جاری میلادی بازی Yakuza Kiwami 2 را برای ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان دریافت خواهند کرد.

Yakuza Kiwami 2 یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سبک خود ساخته شده است. این بازی علاوه‌بر استایل کلاسیک بازی‌های Yakuza و شوخ‌طبعی‌های همیشگی و خاص این مجموعه، یکی از بهترین شخصیت‌های شرور دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی Ryuji Goda را معرفی می‌کند. درواقع Kiwami 2 از بهترین دوران‌های مجموعه Yakuza به شمار می‌رود. این بازی به طرز ماهرانه‌ای به ترکیب یک روایت داستانی جذاب و درگیرکننده با مبارزات سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز خود پرداخته است. اما خبری که به‌تازگی در ارتباط با این بازی منتشر شده، فراهم شدن شانس تجربه Yakuza Kiwami 2 برای کاربران ویندوز و ایکس ‌باکس وان ازطریق گیم پس است.

اگر فقط قصد تجربه یکی از بازی‌های مجموعه یاکوزا را دارید، Yakuza 0 قطعاً همان چیزی است که به‌دنبال آن هستید؛ اما اگر واقعاً تصمیم به درگیر شدن با ماجراهای این سری داشته باشید، Kiwami 2 بهترین ایده‌ی ممکن خواهد بود. Kiwami 2 تقریباً از هرجنبه‌ای که به آن نگاه کنید یک بازی قوی و قابل احترام است. مبارزات بازی یکی از بهترین تجربیات این مجموعه را ارائه کرده است. این بازی دو مینی‌گیم عالی در Cabaret Club و Clan Creator داشته و روایت داستان و شخصیت‌پردازی کاراکترهای بازی مورد علاقه‌ی بسیاری از طرفداران این سری است.

شخصیت های بازی Yakuza Kiwami 2


شخصیت‌های به‌یادماندنی زیادی از مجموعه‌ی Yakuza در این بازی حضور دارند. درواقع Kiwami 2 محل آغاز حضور Daigo Dojima در سری یاکوزا بوده و هاروکا (Haruka) در آن به‌عنوان یک کاراکتر قابل‌توجه حاضر می‌شود. Ryuji Goda، Kiryu و Majima از جمله مواردی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

شما می‌توانید هم‌اکنون سه بازی نخست این مجموعه را با حدود ۱۰ دلار خریداری کرده یا در Xbox Game Pass دریافت کنید. Yakuza Kiwami 2 در تاریخ ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۰ مصادف با پنج‌شنبه ۹ مرداد ازطریق گیم پس برای ویندوز و ایکس‌باکس وان قابل دسترسی خواهد بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده