// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

Crash Bandicoot: On the Run برای اندروید و iOS معرفی شد؛ آغاز پیش-ثبت نام بازی

به‌تازگی بازی موبایل Crash Bandicoot: On the Run برای اندروید و iOS معرفی شده است و علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند برای دریافت جوایز داخل بازی پیش-ثبت نام کنند. 

با معرفی نسخه جدید Crash Bandicoot، کاربران شور و شوق بسیاری را پیدا کردند. البته این تمامی مواردی نبود که از جهان کرش بندیکوت مشاهده کردیم. در ماه فوریه سال جاری میلادی بود که شایعاتی از نسخه جدید موبایل کرش بندیکوت به گوش می‌رسید. 

طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، پس از چند ماه انتظار و شایعات مختلف، بازی موبایل Crash Bandicoot: On the Run برای اندروید و iOS معرفی شد. همچنین هم‌اکنون کاربران با ورود به صفحه بازی Crash Bandicoot: On the Run در اپ استور و گوگل پلی استور، می‌توانند پیش-ثبت نام بازی را انجام دهند. ازاین‌رو پس از عرضه رسمی Crash Bandicoot: On the Run، اسکین Blue Hyena به‌عنوان پاداش به پیش-ثبت نام کنندگان اهدا می‌شود.

در ادامه تریلر معرفی بازی اندروید و آیفون Crash Bandicoot: On the Run هم منتشر شده است. در جریان تریلر معرفی بازی آیفون و اندروید Crash Bandicoot: On the Run به‌خوبی شاهد نمایش مکانیسم‌های گیم‌پلی بازی نظیر چرخش، پریدن و سُر خوردن هستیم. از ویژگی‌های Crash Bandicoot: On the Run می‌توان‌به شخصی‌سازی کاراکتر کرش، مراحلی کاملا جدید و متنوع و ویژگی کوآپ دونفره (نفر دوم هدایت کوکو را برعهده می‌گیرد) اشاره کرد. 

از محیط‌های درنظر گرفته شده برای بازی موبایل Crash Bandicoot: On the Run هم می‌توان‌به Turtle Woods، Lost City و Temple Ruins اشاره کرد. همچنین با باس‌ها و دشمنانی نظیر Scorporilla و Nitrus Brio روبه‌رو خواهید شد. در انتها مشخص شده که بازی Crash Bandicoot: On the Run توسط استودیو کینگ (King) در حال توسعه است و در فصل بهار، برای بعضی از مناطق به‌صورت عرضه اولیه در دسترس قرار گرفته بود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی Crash Bandicoot: On the Run را در زومجی تماشا کنید

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده