// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۹

تاریخ انتشار Halo 3 برای کامپیوتر مشخص شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده که بازی Halo 3 در تاریخ ۲۴ تیر ماه به بازی Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر اضافه می‌شود.

تقریبا یک ماه پیش بود که نسخه پی سی بازی Halo 3 مورد آزمایش قرار گرفت و انتظار می‌رفت که استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده بازی Halo: The Master Chief Collection، در آینده نزدیک این بازی را به کالکشن ارزشمند هیلو روی کامپیوتر اضافه کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستریز با انتشار یک تریلر اعلام کرده است که بازی Halo 3 در تاری ۲۴ تیر ماه (۱۴ جولای) به بازی اضافه می‌شود. آن دسته از کاربرانی که بازی را روی استیم خریداری کرده‌اند، در تاریخ ذکر شده می‌توانند بازی هیلو 3 را هم تجربه کنند. البته کاربرانی که سرویس Xbox Game Pass (ایکس باکس گیم پس) را خریداری کرده‌اند هم در تاریخ ذکر شده به‌صورت رایگان می‌توانند بازی Halo 3 را تجربه کنند.

این نسخه ادامه دهنده داستان نبرد انسان‌ها و کاوننت‌ها است و مستر چیف را در ماجراجویی جدیدی قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی منتشر شده از بازی Halo 3 روی کامپیوتر را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده