// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

رنکینگ تیم‌های CS:GO؛ تیر ۹۹

جدیدترین رتبه‌بندی تیم‌های برتر بازی Counter Strike: Global Offensive خبر از صدرنشینی نمایندگان کشورهای آلمان و فرانسه می‌دهد.

با گذشت زمان و قوانین جدیدی که به خاطر شیوع ویروس کرونا وضع شده است، ورزش الکترونیک مسیری را که در ده‌های گذشته سپری کرده است برای بار دوم تجربه می‌کند. بازی Counter Strike: Global Offensive یک ماه تورنمنت آنلاین و رقابت‌های منطقه‌ای را بدون حتی یک رویداد حضوری بین‌المللی تجربه کرد که همین موضوع باعث شد تا تغییرات قابل توجهی را در رنکینگ بین‌المللی تیم‌های مطرح این رشته شاهد باشیم.

در فهرست زیر بیست تیم برتر جهان را در بازی Counter Strike: Global Offensive شاهد هستید که باتوجه‌به فعالیتی که در ماه ژوئن داشته‌اند رتبه‌بندی شده‌اند. این رتبه‌بندی بسته به فعالیت آن‌ها در رقابت‌های حضوری و برخط انجام شده است که بخش آنلاین امتیاز کمتری را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که در ماه‌های گذشته باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، برگزاری رویدادهای حضوری کاهش چشم‌گیری داشته است و تیم‌ها و برگزارکنندگان به مسابقات آنلاین روی آورده‌اند.

رنکینگ تیم‌های بازی CS:GO؛ تیر ۹۹

رتبهتیمامتیاز+/-
۱BIG۸۵۱۱۹+
۲Vitality۸۴۸۸+
۳Evil Geniuses۷۵۵۶+
۴Natus Vincere۷۳۸۳-
۵G2۶۸۹۱-
۶Fnatic۶۴۰۳-
۷FaZe۵۷۹-
۸Liquid۵۷۸۲-
۹FURIA۵۴۰۱-
۱۰Astralis۵۰۰۸-
۱۱Complexity۴۷۱۶+
۱۲mousesports۴۶۳۷-
۱۳NiP۴۰۰۱-
۱۴OG۳۶۳۸+
۱۵Gen.G۳۵۴۱-
۱۶MIBR۳۴۹۲+
۱۷100Thieves۳۰۱۶-
۱۸Heroic۲۹۹۹+
۱۹MAD Lions۲۹۰۴-
۲۰Spirit۲۸۶۷-

در رده‌بندی جدید تیم FaZe مانند ماه گذشته تغییری را تجربه نکرده است و کماکان در رتبه هفتم قرار دارد. ولی در بین تیم‌های صدرنشین تغییرات قابل توجهی را شاهد هستیم که می‌توان دلایل زیادی را برای آن نام برد. اولین مورد ۸ پله‌ای تیم Astralis است که بعد از تغییراتی که در فهرست بازیکنان اصلی تجربه کرد در رتبه‌بندی ماه میلادی گذشته در جایگاه دهم رنکینگ بازی Counter Strike: Global Offensive قرار گرفته است.

در بین صدرنشینان رنکینگ شاهد نام‌های جدیدی هستیم که در این بین تیم BIG با صعودی ۱۹ پله‌ای نظر طرفداران دنیای کانتر استرایک را به خود جلب کرده است. اوایل سال میلادی جدید بود که syrsoN و k1to به فهرست بازیکنان اصلی تیم BIG اضافه شدند و با اینکه این تیم آلمانی-ترکی شروع چشم‌گیری را تجربه نکرد، اما پس از چند هفته توانست به عناوین قهرمانی مسابقات cs_summit 6 Online و DreamHack Masters Spring 2020 منطقه اروپا دست یابد.

بازیکن تیم ویتالیتی

دومین تیم صدرنشین تیرماه امسال به‌عنوان نماینده کشور فرانسه شناخته می‌شود که این تیم هم در هفته‌های گذشته نمایش قابل قبولی را در مسابقات آنلاین داشته است. فرانسوی‌ها در اوایل سال ۲۰۲۰ تغییراتی را در فهرست بازیکنان اصلی تیم تجربه کردند و بعد از اضافه شدن کوین ریبیر ۱۷ ساله به جمع بازیکنان اصلی که بیشتر با نام مستعار misutaaa شناخته می‌شود، رهبری تیم به apEX سپرده شد. تیم Vitality با گذر زمان استراتژی لازم را جهت مقابله با حریفان خود پیدا کرد که همین موضوع در دو فینال نزدیکی که این تیم در مسابقات BLAST Premier Spring و cs_summit 6 شاهدش بودیم، قابل رویت بود. ولی بااین‌حال نماینده فرانسه نتوانست جام قهرمانی را از آن خود کند و با اختلاف فقط ۳ امتیاز در جایگاه دوم رنکینگ ماه میلادی گذشته قرار گرفت.

از دیگر موارد مهمی که در رتبه‌بندی جدید می‌توان به آن‌ها اشاره کرد سقوط سه پله‌ای تیم Na'Vi به جایگاه چهارم است. این تیم در رنکینگ تیم‌های CS:GO که در خرداد ۹۹ منتشر شد به‌عنوان صدرنشین معرفی شد و حالا با از دست دادن امتیاز جایگاه قبلی خود را با اختلاف زیادی از دست داده است. در بین تیم‌های قاره آمریکا نیز تیم Evil Geniuses به‌عنوان صدرنشین منطقه در جایگاه سوم رنکینگ جهانی قرار گرفته است. درنهایت باید به بازگشت تیم Heroic هم اشاره‌ای داشته باشیم که پیش از این باتوجه‌به تغییراتی که تیم آن‌ها تجربه کرده بود از فهرست تیم‌های برتر جهان دور شده بودند و اخیرا با چندین پله صعود توانسته‌اند به جمع ۲۰ تیم برتر رقابت‌های بین‌المللی بازی Counter Strike: Global Offensive بازگردند.


منبع hltv زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده