// سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

رویداد Nacon Connect چهار بازی جدید معرفی می‌کند

رویداد شرکت نیکان کانکت ساعت ۹:۳۰ امشب برگزار می‌شود و در جریان آن شاهد معرفی چهار بازی جدید هستیم.

در گذشته شرکت نیکان (Nacon) اعلام کرده بود که در ۱۷ تیر ماه (هفت ژوئیه) و ساعت ۹:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، رویداد مخصوص‌به خود را در راستای معرفی و نمایش بازی‌های ویدیویی برگزار خواهد کرد. همچنین در ادامه مشخص شد که استودیو اسپایدر گیمز (Spider Games)، سازنده بازی GreedFall، هم بازی جدید خود را در این رویداد به‌نمایش می‌گذارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر شرکت نیکان تصویری را منتشر کرده که در جریان آن شاهد برنامه‌های رویداد امشب هستیم. در مجموع هفت بازی نمایش داده می‌شود که از میان‌ آن‌ها Werewolf: The Apocalypse - Earthblood، Rogue Lords و Vampire: The Masquerade - Swansong در گذشته معرفی شده‌اند. ازاین‌رو شاهد تریلر گیم‌پلی و داستانی جدیدی از آن‌ها خواهیم بود.

این در حالی است که چهار بازی دیگر، پروژه‌های جدیدی هستند که هنوز معرفی نشده و امشب شاهد اولین نمایش‌های آن‌ها خواهیم بود. جدا از بازی جدید اسپایدرز، شاهد بازی‌های جدید استودیوهای KT Racing، آرکام و ریس‌وارد هستیم. در ادامه می‌توانید تصویر مربوط‌به برنامه‌های رویداد نیکان کانکت را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برنامه‌های رویداد نیکان کانکت


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده