نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

سومین صدرنشینی پیاپی بازی The Last of Us Part 2 در جدول فروش هفتگی

ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی ناتی‌داگ برای سومین هفته‌ی متوالی صدرنشین جدول فروش هفتگی بازی‌ها باقی ماند.

مدتی می‌شود که جدیدترین ساخته‌ی ناتی‌داگ یعنی بازی The Last of Us Part 2 منتشر شده است و پس از سال‌ها، بالاخره گیمرها توانستند دست‌پخت جدید این استودیوی پیش‌گام را بچشند. اثری که توانست تعداد بسیار زیادی از گیمرها و منتقدین را خشنود کند؛ ناگفته نماند که تعداد منتقدان بازی و گیمرهای ناراضی از TloU Part 2، به‌اندازه‌ی دوست‌داران این اثر، پرتعداد هستند و بحث‌های شکل‌گرفته میان دسته‌های راضی و ناراضی از بازی، طی هفته‌های گذشته محفل بازیکنان و دنبال‌کنندگان هنر هشتم را شدیدا داغ کرده بود! 

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا منتشر شده است که در صدر آثار، بازی The Last of Us Part 2 را می‌بنینیم. این موضوع، صدرنشینی اثر نام‌برده برای سومین هفته‌ی متوالی را به‌ما گوشزد می‌کند. قسمت دوم بازی The Last of Us در اولین هفته‌ی انتشار، ۴ میلیون نسخه را به‌فروش رساند و یک شروع فوق‌العاده را رقم زد.

در رده‌ی دوم، بازی واقعیت مجازی آیرون من (Iron Man VR) جاخوش کرده است. این اثر که از بازی‌های انحصاری پلی ‌استیشن 4 است و تنها برای هدست‌های واقعیت مجازی بهینه‌سازی شده، انتظار نمی‌رفت که بتواند جایگاه‌های بالای جدول را به خود اختصاص دهد؛ مخصوصا که این بازی یک اثر VR محسوب می‌شود. در رتبه‌های بعدی، بازی‌هایی مثل FIFA 20 و GTA V را می‌بنیم که طبق معمول، در صحنه‌ی فروش و جدول برترین‌های بریتانیا، حضوری پررنگ دارند. در ادامه توجه شما را به فهرست پرفروش‌ترین آثار این هفته‌ی بریتانیا جلب می‌کنیم:

  1. The Last of Us: Part II
  2. Marvel's Iron Man VR
  3. Animal Crossing: New Horizons
  4. Bravely Second: End Layer
  5. Grand Theft Auto V
  6. Minecraft
  7. Call of Duty: Modern Warfare
  8. FIFA 20
  9. Luigi's Mansion 3
  10. Ring Fit Adventure


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده