// یکشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵

Horizon Zero Dawn در صدر جدول بازی های پرفروش استیم قرار گرفت

پس از گذشت سه روز از آغاز پیش‌خرید بازی Horizon Zero Dawn روی کامپیوتر، این بازی توانست صدر جدول بازی‌های پرفروش استیم را از آن خود کند.

سه روز پیش بود که تاریخ عرضه دقیق بازی Horizon Zero Dawn روی کامپیوتر مشخص شد و به‌دنبال آن پیش‌خرید بازی هم در دسترس کاربران قرار گرفت. بااین‌حال پس از گذشت سه سال از عرضه هورایزن زیرو داون برای اولین‌بار، ساخته جهان باز گوریلا گیمز (Guerrilla Games) همچنان مخاطبان خود را دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده که بازی Horizon Zero Dawn توانسته است رتبه اول جدول پرفروش‌ترین بازی‌های استیم را از آن خود کند. این در حالی است که هم‌اکنون رویداد تخفیف‌های تابستانه استیم برقرار است و بازی‌‌های سرشناسی با تخفیف به‌فروش می‌رسند. ازطرفی بازی Horizon Zero Dawn بدون هیچ تخفیف اولیه‌‌ای برای خرید قرار داده شده و شاهد عملکرد بسیار خوب آن در بخش پیش‌فروش هستیم.

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هفت اوت) روی پی سی عرضه می‌شود و خریداران بسته الحاقی The Frozen Wilds را هم به همراه تعدادی آیتم دیگر نظیر لباس و کمان کسب خواهند کرد. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Horizon Zero Dawn چیست؟ آیا از تجربه‌ی بازی اصلی و بسته الحاقی آن لذت برده‌اید؟ به‌تازگی مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی هورایزن هم مشخص شده که نشان می‌دهد کاربران متعددی قادر به‌تجربه‌ی بازی روی پی سی هستند. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده