// شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

تاریخ آغاز بتای خصوصی بازی Microsoft Flight Simulator به‌زودی مشخص می‌شود

استودیو اسوبو اعلام کرده است که تاریخ برگزاری بتای خصوصی بازی Microsoft Flight Simulator را ۱۹ تیر ماه با طرفداران در میان می‌گذارد.

تابه‌امروز تصاویر خیره کننده‌ای از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شده که جهان زیبا و چشم‌نواز آن را نشان می‌دهد. Microsoft Flight Simulator را می‌توان جاه‌طلبانه‌ترین بازی شبیه‌ساز خلبانی دانست که استودیو اسوبو (Asobo Studio)، سازنده مایکروسافت فلایت سیمولیتور، برای خلق یک تجربه واقع‌گرایانه، از بیش از دو میلیون شهر و بیش از ۴۰ هزار فرودگاه استفاده کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسوبو قصد دارد تاریخ برگزاری بتای خصوصی بازی Microsoft Flight Simulator را ۱۹ تیر ماه (۹ ژوئیه) با طرفداران به اشتراک بگذارد. البته بتای خصوصی بازی مخصوص کاربران اینسایدر است. ازاین‌رو این دسته از کاربران انتظار دارند که تیم سازنده برای بتای خصوصی که با نام Alpha 5 شناخته می‌شود، دعوت‌نامه‌های بیشتری را ارسال کند.

بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون برای کامپیوتر و ایکس باکس وان در دست توسعه است و هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا مشتاق تجربه‌ی این بازی شبیه‌ساز خلبانی هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده