// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

کاراکتر کاپیتان آمریکا به بازی Fortnite اضافه شد

علاقه‌مندان به بازی فورتنایت، هم‌اکنون می‌توانند کاراکتر کاپیتان آمریکا را ازطریق فروشگاه داخل بازی خریداری کنند. 

فورتنایت جزو آن دسته از بازی‌هایی است که تابه‌امروز کراس‌اورهای زیادی را با سایر فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی انجام داده است. در گذشته شاهد کراس‌اور اونجرز و Fortnite بوده‌ایم، اما این‌بار شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر اپیک گیمز، مورد تازه‌ای را برای کاربران درنظر گرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اپیک گیمز اعلام کرده کاراکتر کاپیتان آمریکا به فروشگاه بازی فورتنایت اضافه شده است و علاقه‌مندان با پرداخت ۲۰۰ وی-باکس (تقریبا ۲۰ دلار) می‌توانند این کاراکتر را خریداری کنند. کاربران با خرید اسکین کاپیتان آمریکا، شیلد او را هم دریافت می‌کنند که یک آیتم تزئینی است و کاربران به‌عنوان تبر از آن استفاده خواهند کرد.

از نظر ظاهری هم اسکین درنظر گرفته شده مربوط‌به کاپیتان آمریکا در رویداد سال گذشته و حالت محدود بازی است که تنها کاربران در آن حالت می‌توانستند در نقش او بازی را تجربه کنند. در ادامه اشاره کنم که یک Emote هم برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده ۳۰۰ وی-باکس قیمت‌گذاری شده است. در ادامه می‌توانید تریلر مربوط‌به کاپیتان آمریکا را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده