// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۵۹

بازی موبایل Commander Keen احتمالا لغو شده است

به نظر می‌آید که ساخت بازی Commander Keen که قرار بود راهی گوشی‌های هوشمند شود، کنسل شده است.

اولین‌بار در جریان کنفرانس E3 2019، بازی Commander Keen با انتشار تریلری برای گوشی‌های هوشمند تایید شد و این پروژه به قدری بزرگ و جدی بود که یک بخش از رویداد شرکت بتسدا را به خود اختصاص داده بود.

 بازی Commander Keen، یک اثر دوبعدی و اکشن ماجراجویی با گرافیک کارتونی برای گوشی‌های هوشمند یعنی سیستم‌عامل اندروید و گوشی‌های آیفون بود که تریلر معرفی آن ما را با طراحی شخصیت و سبک هنری جدید آن آشنا کرد اما این سبک جدید نتوانست نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. طرفداران نسبت به ظاهر کارتونی جدید این بازی گیج شده بودند و این بازی چندان مورد استقبال بازیکنان قرار نگرفت.

اکنون در طی اخرین اخبار متوجه شدیم که بعد از گذشت یک سال، همه اشارات به ریبوت بازی Commander Keen از وب‌سایت‌های مختلف Bethesda حذف شده است و همچنین وبسایت این بازی اکنون به صفحه اصلی سایت Bethesda هدایت می‌شود. دیگر اثری از این بازی در صفحات اجتماعی دیده نمی‌شود و تنها چیزی که باقی مانده یک پست وبلاگ E3 است که این اطلاعیه را دوباره بیان کرده و ویدیوی این پست نیز به حالت خصوصی در آمده است.

ناشر این بازی هنوز توضیحاتی درباره‌ی این تغییرات نداده است. اگرچه این امکان وجود دارد که بازی Commander Keen به‌صورت بی سروصدا لغو شده باشد اما همچنین ممکن است که این بازی در حال ریبوتی دوباره است و در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری در این‌باره به‌دست خواهیم آورد. بتسدا پاسخی به درخواست‌های مكرر برای اظهارنظر درباره‌ی این موضوع نداده است.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده