نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

فصل اول بازی Fallout 76 از هفته جاری آغاز می‌شود؛ فهرست جوایز مشخص شد

براساس اعلام بتسدا، فصل اول Fallout 76 با نام The Legendary Run در تاریخ ۱۰ تیر و همزمان با انتشار آپدیت شماره ۲۰ آغاز خواهد شد.

بتسدا با انتشار فهرستی از مضامین، چالش‌ها و جوایزی که باید از محتوای فصل اول Fallout 76 انتظار داشته باشیم، تاریخ آغاز فصل اول رقابت‌های این بازی را اعلام کرد. علاوه‌بر این موارد، ظاهراً امکان خرید و دریافت یک سری آیتم‌های ظاهری، لوازم مورد نیاز در C.A.M.P و البته پاور آرمور Captain Cosmos نیز فراهم خواهد شد.

براساس توضیحاتی که در جدیدترین پست وبلاگی بتسدا منتشر شده، فصل اول این بازی، The Legendary Run نامیده شده و مضامین مختلف آن از بازی‌های رومیزی الهام گرفته شده است. در این مرحله، شما در قالب شخصیت Captain Cosmos به رقابت با Dr. Zorbo در سرتاسر کهکشان خواهید رفت. میزان پیشرفت شما در این فصل، به‌عنوان قطعاتِ صفحه بورد بازی نمایش داده خواهد شد.

فصل اول بازی Fallout 76

ضمن اینکه در هر فصل، امکان پیشرفت تا حداکثر ۱۰۰ رده بالاتر برای بازیکنان فراهم شده و در این فاصله، جوایز مختلفی مانند واحد پول داخل بازی (Atom)، پک‌های Perk Card و آیتم‌های ظاهری منحصر‌به‌فرد به بازیکنان اختصاص داده می‌شود. شما می‌توانید با تکمیل چالش‌های روزانه و هفتگی این بازی، امتیازاتی موسوم به S.C.O.R.E را دریافت کرده و ضمن دریافت جوایز، رده خود را در بازی افزایش دهید.

طبق توضیحات ارائه شده، ساختار چالش‌های روزانه و هفتگی بازی اصلاح شده تا محتوای آن برای تمامی گروه‌های بازیکنان قابل دسترسی باشد. جوایز مربوط‌به این چالش‌ها، تنها با تکمیل وظایف و کارهای روتین که معمولاً در جریان بازی انجام می‌دهید به‌دست می‌آید. این فعالیت‌ها از به‌دست آوردن مهمات تا تخریب اشیا و چندین مورد ساده‌ی دیگر را شامل می‌شوند. چالش‌های ثابت و همیشگی بازی، با انتشار فصل‌های جدید به‌روز نخواهند شد.

بازی Fallout 76 آغاز Season One

با پیشروی در هریک از رده‌های بالاتر، جوایز خاصی را دریافت خواهید کرد که این موارد از بورد بازی قابل دریافت هستند. شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی جدید Legendary Run در منوی اصلی بازی، نحوه‌ی پیشرفت خود در محتوای فصل را مشاهده کنید. ضمن اینکه با پرداخت ۱۵۰ واحد اتم، امکان «پرش» در رده‌های جداگانه‌ی بازی فراهم خواهد بود. البته این مورد کاملاً دلخواه و اختیاری  بوده و در فاصله دو هفته بعد از آغاز فصل، در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که بالاتر اشاره شد، هریک از رده‌ها بازی جوایز خاص خود را به همراه خواهند داشت. ازاین‌رو، برای هر ۱۰ لول مختلفی که تکمیل می‌کنید، جایزه‌ی خاصی را دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید از این موارد، انتظار بیش از ۴۰ آیتم ظاهری جدید، واحد پول داخل بازی، پک‌های مختلف Perk Card و موارد مصرفی از جمله کیت‌های تعمیر را داشته باشید.

تصویری از بازی Fallout 76

طبق توضیحات پست وبلاگی بتسدا، با ارتقاء به هریک از رده‌های بالاتر بازی، جوایز زیر را دریافت خواهید کرد:

لانچ‌باکس‌ها (Lunchboxes)

لانچ‌باکس‌ها یکی از کالاهای مصرفی جدید بازی هستند که به بازیکن و تمامی بازیکنان نزدیک به او یک ‍‍پاداش ۲۵ درصدی برای XP دریافتی در نظر می‌گیرد. البته درکنار این مورد، چند جایزه ویژه و رندوم نیز به شخص تعلق می‌گیرد که میان آن‌ها می‌توان به ۱۵ درصد دمیج یا قدرت تخریب بیشتر دربرابر نوع خاصی از دشمنان بازی، ۵۰ درصد کاهش در گرسنگی یا تشنگی، تغییر نحوه نمایش انفجار دشمنان از حالت عادی و خون آلود به کاغذ رنگی‌هایی که در جشن‌ها استفاده می‌شوند و چند مورد مختلف دیگر اشاره کرد.

این باف‌ها به مدت یک ساعت فعال بوده و اگر کسی چند مورد از آن‌ها با به‌صورت همزمان استفاده کند، درصد پاداش XP دریافتی، تا ۱۰۰٪ هم بالا می‌رود. در خصوص موارد ویژه‌ای که بالاتر به آن اشاره شد نیز باید توجه داشت که با باز کردن چند لانچ‌باکس به‌صورت همزمان، نمی‌توان میزان تأثیرگذاری آن‌ها را تشدید کرد اما می‌توان از چند جایزه ویژه‌ی مختلف به‌صورت همزمان استفاده کرد.

تبدیل کننده‌ی مهمات (Ammo Converter)

Ammo Converter در رنک ۵ قفل گشایی می‌شود. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا مهماتی که به آن نیاز ندارید را با موارد مورد نظر خود تعویض کنید. در خصوص ابزار تبدیل کننده‌ی مهمات باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • Ammo Converter در بخش منابع (Resources section) از منوی ساخت کمپ شما قابل دسترسی خواهد بود. بعد از اینکه تبدیل کننده‌ی مهمات را برای اولین‌بار مورد استفاده قرار دادید، می‌توانید ازطریق ترمینال به آن دسترسی داشته باشید.
  • در بخش Terminal مهماتی که قصد تعویض آن را دارید را انتخاب کرده و با حذف آن‌ها، در عوض AmmoPoint دریافت کنید. برای حداکثر تعداد امتیاز مهمات یا AmmoPoint یک میزان مشخص تعیین شده است.
  • در مرحله بعد باید AmmoPoint را به نوع مهمات مورد نظر خود تبدیل کنید.
  • سایر بازیکنان نیز می‌توانند از ترمینال Ammo Converter شما برای دسترسی به AmmoPointهای ذخیره شده‌ی خود استفاده کنند. لذا می‌توانید آن‌ها را برای رفاه حال همراهان خود از خود به جا بگذارید.

بسته‌های تأمین Vault-Tec

این بسته‌ها، درواقع باندل‌های کوچکی برای ساخت مواد مختلف هستند که مجموعه ابزار و لوازم اوراق شما را تقویت می‌کنند.

آیتم‌های آتش بازی

شما می‌توانید تجهیزات آتش‌بازی را در قسمت‌های مختلف نقشه‌ی بازی جایگذاری کرده و آسمان Fallout 76 را نورپردازی کنید.

بازی Fallout 76

علاوه‌بر این موارد، می‌توان اسکین‌های مختلف سلاح‌های بازی، مجموعه‌های جدید پاور آرمور مانند Atomic Onslaught Power Armor و همچنین هردو نسخه سفید و سیاه پاور آرمور Captain Cosmos را با پیشرفت در رده‌بندی بازی دریافت کرد. شما می‌توایند با مراجعه به وبسایت رسمی Fallout 76 فهرست کامل این جوایز را مشاهده کنید.

محتوای Season One تا اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) به کار خود ادامه خواهد داد. سیستم‌ فصل‌های بازی Fallout 76 مکانیزم جدید و رایگانی است که جایگزین چالش‌های قبلی این بازی برای کاربران شده است. بتسدا در ماه می از رویکرد جدید خود در این خصوص رونمایی کرده بود. فصل اول Fallout 76 از تاریخ سه شنبه ۱۰ تیر شروع می‌شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده