// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

بازی Divinity: Original Sin II برای آیپد ساخته می‌شود

در جریان رویداد WWDC اپل اعلام شد که بازی Divinity: Original Sin II Definitive Edition برای آیپد در دست توسعه است.

بازی‌ Divinity: Original Sin II را می‌توان یکی از بهترین تجربه‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی دانست که استودیو لرین (Larian Studios)، سازنده Divinity: Original Sin 2، با پورت کردن آن روی نینتندو سوییچ و کنسول‌های بازی قشر بیشتری را سرگرم کرد. این در حالی است که استودیو لرین، با اینکه در حال کار روی بازی Baldur's Gate III است، اما می‌خواهد همچنان جامعه کاربری بازی را گسترش دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد WWDC اعلام شد که بازی Divinity: Original Sin II برای آیپد در دست ساخت است. البته در این راه اپل و استودیو Elverils برای پورت نسخه آیپد با استودیو لرین همکاری خواهند کرد. تیم توسعه بازی هم‌اکنون در حال اضافه کردن مکانیسم‌های حرکت و رابط کاربری بازی است تا هم‌خوانی مناسبی با صفحه‌نمایش لمسی داشته باشد. همچنین نسخه آیپد Divinity: Original Sin 2 از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند.

استودیو لرین اعلام کرده که Original Sin 2 در آینده نزدیک عرضه نخواهد شد و بازه زمانی خاصی هم برای انتشار بازی اعلام نشده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا از تجربه Divinity: Original Sin 2 لذت برده‌اید؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده