نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۵

زمان عرضه بازی Tales of Arise به‌دلیل تاثیرات ویروس کرونا تاخیر خورد

استودیوی باندای نامکو دقایقی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که زمان انتشار بازی Tales of Arise به‌دلیل تاثیرات ویروس کرونا به‌تعویق افتاده است.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه نمایشگاه E3 2019  بود که استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) از جدیدترین نسخه از مجموعه Tales به نام Tales of Arise رونمایی کرد. مجموعه‌ای که برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ پابه میدان گذاشت و توانست طرفداران سبک اکشن نقش‌آفرینی را به سمت خود جذب کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که از همان ابتدا تیم سازنده سال ۲۰۲۰ میلادی را زمان انتشار بازی Tales of Arise اعلام کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به شرایط پیش‌آمده و تاثیرات ویروس کرونا روی صنعت بازی‌های ویدیویی، استودیوی باندای نامکو نیز ساعاتی پیش به‌صورت رسمی از به‌تعویق افتادن زمان عرضه بازی صحبت کرد.

یوسوکه تومیزاوا، تهیه‌کننده بازی Tales of Arise تاکید کرد درحالی‌که روند تولید بازی به‌خوبی پیش رفته و تیم سازنده با شرایط پیش‌آمده و دورکاری وفق پیدا کرده‌، اما ویروس کووید ۱۹ تمام برنامه‌ریزی‌های تیم را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها برای اتمام روند ساخت بازی به وقت بیشتری نیاز دارند.

روند تولید بازی در سال ۲۰۲۰ میلادی به‌صورت پیوسته روبه‌جلو بوده است و در این مسیر بر چالش‌های زیادی غلبه کردیم. درحالی‌که ویروس کرونا تاثیرات زیادی روی جنبه‌های مختلف ساخت بازی گذاشته است، اما ما تمام تلاش خود را کردیم تا با این وضعیت کنار آمده و شرایط را برای دورکاری تیم تولید مهیا کنیم.

ما هنوز به زمان بیشتری برای رسیدن به کیفیت مدنظر و ارایه یک تجربه باشکوه نیاز داریم، بنابراین تصمیم گرفیت زمان عرضه بازی Tales of Arise را تغییر دهیم. تاریخ به‌روز شده و جدید انتشار بازی، در آینده اعلام خواهد شد.

بازی Tales of Arise طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان روانه بازار شود. حال باید منتظر ماند و دید این تأخیر پیش آمده منجر به انتشار این بازی روی کنسول‌های نسل نهم خواهد شد یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده