نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۵

Resident Evil 4 Remake احتمالا با تغییراتی در داستان و گیم پلی همراه خواهد بود

درحالی‌که هنوز Resident Evil 4 Remake رسما تایید نشده، ولی اخبار جدید آن خبر از تغییراتی در مقایسه با نسخه اصلی می‌دهند. 

کپکام در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نسخه ریمیک بازی‌های رزیدنت ایول ۲ و ۳ را روانه بازار کرد و طبق شایعاتی که قبلا هم منتشر شده‌اند، به نظر می‌رسد نسخه بعدی که به این شکل بازسازی خواهد شد رزیدنت ایول ۴ است. درحالی‌که هنوز این بازی رسما تایید نشده، ولی اخبار مختلفی از آن تا امروز منتشر شده‌اند که در یکی از جدید‌ترین آن‌ها، Dusk Golem که قبلا هم اخبار مختلفی از مجموعه رزیدنت ایول را پیش از اعلام رسمی فاش کرده بود، گفته که ریمیک نسخه چهارم قرار است تغییراتی در داستان و ساختار گیم‌پلی نسبت به نسخه اصلی داشته باشد. 

به‌گفته این شخص، Resident Evil 4 Remake اولا از لحاظ داستانی به شکل قابل‌توجهی داستان نسخه اصلی را گسترش خواهد داد. هرچند جزییات خیلی زیادی در این مورد موجود نیست ولی برای مثال در نسخه ریمیک، قرار است شاهد اطلاعات بیش‌تری در مورد شخصیت دکتر سالوادور و گذشته وی باشیم. اما تغییرات بازی فقط محدود به جنبه داستانی نخواهند بود و قرار است از حیث گیم‌پلی هم شاهد تغییراتی در آن باشیم؛ تغییراتی که به‌گفته این منبع بازی را از حیث مکانیک‌های گیم‌پلی شبیه به ریمیک نسخه‌های دوم و سوم می‌کنند. 

به هر حال رزیدنت ایول ۴ یکی از نسخه‌های بسیار مهم مجموعه است که مخصوصا با دوربین روی شانه مشهورش تحولی در این سری ایجاد کرد و به منبع الهام بازی‌های مختلفی هم تبدیل شد. قطعا بازسازی این بازی کار ساده‌ای نخواهد بود و باید دید کپکام درنهایت چه عملکردی در این مورد خواهد داشت. البته همان‌طور که گفتیم بازی هنوز تایید نشده و تنها نسخه معرفی‌شده از مجموعه رزیدنت ایول در حال حاضر، Resident Evil 8 Village است که دنباله رزیدنت ایول ۷ و تجربه‌ای اول‌شخص خواهد بود که در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود. بااین‌حال براساس شایعه‌ها، ریمیک رزیدنت ایول ۴ هم قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. 

نظر شما در مورد تغییرات این بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده